Saturday, January 7, 2012

Hati lelaki .



 Tentang hati lelaki , tak wajib baca .
Tapi harus amik tahu .

Hati lelaki sama macam hati perempuan ,
ade satu jugak .
Tapi Lelaki hanya boley bercinta 3 kali sahaja .

Orang cakap bila bercinta jangan beri sepenuh hati pada seseorang perempuan itu .
Bagi lah separuh sahaja pada perempuan itu ,
Takut nanti bila cinta putus d'tengah jalan orang laki masih leh hidup lagi .


Pertama kali bercinta :-

Orang lelaki akan bagi separuh hati kepada wanita yang dikasihi ,
Pabila terjadi ketidaksefahaman ,
Maka terputuslah hubungan itu ,
Dan hancurlah sebelah hati dia .


Kedua kali bercinta :-

Kali ini dia akan mengambil masa yang lama untuk mencari pasangan ,
bila betul² rase sesuai dia akan bagi separuh lagi hati pada perempuan yang kedua .
perhubungan ini biasanya akan bertahan lebih lama kerana lelaki itu lebih berhati² .
Tapi Sang pelangi yang indah hanya ada bila adanya mentari ,
Pabila mentari dilindungi awan tebal maka Hilanglah Cahaya pelangi itu .
Dan hancur lah hati terakhir yang dimiliki lelaki itu .

Dan sekarang lelaki itu sudah tidak memiliki hati lagi .
Dia hidup tampa hati dan perasaan .

Dia akan mencari perempuan yang boleh memberi dia hati .
Kalau perempuan 2 xnak rasa hampa tanye dulu wape kali dah laki 2 pernah bercinta .
Dalam tempoh inilah perempuan harus risau ,
kerana hati mereka pula yang akan dicuri lelaki .
Seterusnya lelaki itu akan merampas hati perempuan itu untuk disimpan ,
Ini adalah tempoh lelaki itu hanya akan mengumpul hati .

Dan membentuk semula hati dan perasaan dia .





Seterusnya ... Akan bersambung ...

20 AnDA KaTE???:

shekyn chipsmore said...

waahhhh kemain jiwang dia..ak asa bf ak bg haty kedua da..so ak kna jaga btoi2 la supaya x bg dia xde haty..kikikiki
pening~~~~

shera haifa said...

bersambung..

cepat cikit sambung yaa..
:)

CekbOlat-bOlat said...

takut la aku >_<

shekyn chipsmore said...

gila pnya jiwang weyh!!!
ak pnya bf kira bg haty yg kedua separuh la..so ak kna jaga bg dia jgn xde haty lak kang ssh nak hidup..ahahhah

~~faizatul akma~~ said...

dengan kate lain sbb tu lah lelaki jd PLAYBOY..harap maklum~

✿....rossa alina....✿ said...

berhati² ye dalam bercinta.. :p

El-Janna said...

o macam tu ke. baru tahu

missina said...

bila smpi cinta ke 3 dan 4,,dia menjadi serik dan takut untuk memberi dan menerima hati,,,huhu

~Sweet Honesty~ said...

ekk..mcm tu ehh lelaki?? salam takzim;)

Zaki Muhammad said...

wah menarik entri ni.
nampaknya aku sedang memberi sebelah hatiku pada seseorang.. huhu

fadh leyanie said...

baru tahu hati lelaki macam ni

cik Kartun said...

bape kali tuan blog bercinta?? tanye niehh.. takut hampa huhuhu :D

BENA said...

haaaaaa sudah . semua pompuan pakat abeh tanya pakwe la dah bape kali bercinta pakwe dia bercinta. hehehe :)

Nurul ain said...

amboiii... ***tak pernah tahu pun smua2 ni...

ahsfantasy24 said...

give time time,
saya doakan awak akan jumpa yang
serasi nanti, insyaallah..
senyum sokmo ! :)

mielajasmin said...

cepat sket smbung nyer. ! hehe

~Nana BamBam~ said...

begitu juga dengan saya..


eh ehh adakah kebetulan ? :P

akan bersambungg....

*ait ,awat tetibe ikot cita entry nih ? :P

mizzkechique said...

blh caye ker??

Izz Diyanah said...

itulah kalau boleh tak perlu cari cinta sebelum kahwin......cinta pun biarlah kerana Allah...bila masing2 pasangan bercinta dan putus dan putus sampai dapat yg available tapi agak riosau juga betul2 kah cinta itu adalah benar2 atau akan dan bakal berubah

oja_alia said...

BHAHAHAA!!gambar hati renovate,,,kelakar!!HAHAHAAA...hati??kdg2 lelaki tak perasan yg kite dah bg sepenuh hati kat die..tp die sendiri hancurkan..ohhh lelaki.aahahaa