Friday, January 6, 2012

Tafsir mimpi

 
Tafsir mimpi , 

Bukan nak percaya sangat tapi die tulis macam neh kat page 2 .



klik je gambo 2 kalau nak tau tafsir yang lain .

Aku saje2 cari  sebab nak tau apa maksud mimpi aku 2 .
Aku mimpi bunuh orang , 3 orng pulak 2 .
dan hasil pencarian adalah seperti dibawah .
Bunuh
Jika anda bermimpi membunuh orang , bertanda akan keberuntungan besar , 

Manakala


Anda dibunuh orang , bertanda kurang baik anda akan menjadi sakit-sakitan.
Dan keesokannya aku dapat RM700 ,
hah ! sape nak bagi ?
orang2 yang main kutu dengan aku la .
memang untung besar jugak la 2 .
haaaaaaaa .


Sape2 nak tau maksud mimpi die boley la pergi sana .

13 AnDA KaTE???:

mary ann ;) said...

penah mimpi bunuh org gk tp xigt dh untung besar ke x lps tu sbb da lama..kikikiki


bila dpt rm700 tu? bukan kata nk belanja ke dulu?? ;) ;)

oja_alia said...

bak sikit dwet kutu..

CekbOlat-bOlat said...

erkk? dsyattt !

acheeqa farhana said...

mimpi tu kdg2 mainan tidur..kdg2 petunjuk...

selama ni pon tak pnh tafsirkan mimpi sdri..hehe..

khairul said...

best arr klu mimpi dpt duit kan

~Nana BamBam~ said...

kalau mimpi buang orang? haha

Cik Lia Lomi said...

erkkkk...rezeki dari Allah S.W.T..heheeee..belanjalah sikit..

diana said...

Akak baca kat satu buku katanya kalau kita mimpi jangan bagitau kat orang takut ada yang mentafsir mimpi kita..bila kita percaya takut jadi syirik pulak...

Picoz Shupalula. said...

woit belanje laaa. hahahaha

semutsengal said...

oihh,

tahniah beb. Taknak share ke ?



AHHAHAH

Saddila said...

haha pun ada ?? okay , nak pergi tafsir sekarang :))

BENA said...

haaaaaaaaa bagus2. terus bookmarks link tuh . hehehe :)

mielajasmin said...

ley lanje lah ! haha