Monday, January 9, 2012

DSAI vs BUNKFACE ?


Keputusan mahkamah hari ini, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah dan di bebaskan. Tuhan itu mahal adil. Doa orang teraniaya selalu dimakbulkan. Ternyata semua tuduhan hanya fitnah dan konspirasi. Tak tahu pula sampai pihak pendakwa berani main sumpah laknat sebelum ini. Camana tu? Menjawab la nanti di akhirat. Diharapkan semua rakyat Malaysia kembali bersatu hati dan tidak bermusuhan serta kurangkan sifat menjatuhkan orang lain dengan cara yang kotor.

P/s: Ini bukan tentang politik, ini tentang isu semasa (buka minda anda).

Cc : untuk ayat atas 2
 

 Aku tulis yang bawah neh .

Aku xnak layan semua itu  ,
Tak ade kene mgene dengan aku pon .
Dan hari neh lagu " BUNKFACE - PANIK "
Penuh kat Homepage Facebook aku .
Cuma nak ajak layan lagu BUNKFACE neh je .




9 AnDA KaTE???:

ahsfantasy24 said...

semoga terungkai semua persoalan,
semoga ini yang terbaik untuk semuanya :)

dulu lagu ni pnah kene sekat,
skrang dah okay :)

khairul said...

syukur Alhamdulillah...TAKBIR !

oja_alia said...

eerrr....sy bernama oja lg la tak amek tau langsung...eerrrkk!!

poohrist said...

politik-politik..
saya tak suka pun...
hikhikhik
but lagu tue not bad

~Nana BamBam~ said...

BUNKFACE...nice lagu die kan :)

Picoz Shupalula. said...

masih kurang ilmu pasal politik nih. ekekekeke

CekbOlat-bOlat said...

politik ! angkat kain cepattt.. eh? hoho

sipot sedot said...

biase..dunia politik..kdg2 mls nk amik port! layan kn ajee :P

♥AienNajwa♥ said...

sokong ngn ayat kamOo, semoge kiter bersatu hati & tidak bermusuhan..