Tuesday, December 27, 2011

Tiga kata perlu sentiasa ingat .




Tak tahu nak mula macam mane .
Saje je padahal gatal2 nak updte blog .
Dop Tau Ben'de a.k.a Aper Pon Tak Boleh .

Aku jumpe bende neh mase cari "TIGA" kat GooGle .
Pantun 3 kerat yang aku belajo semalam .

Hati ,
Mencintai ,
Mati .

Ok 
Tamatlah pelajaran hari neh .

Jumpa D'minggu hadapan pula .


12 AnDA KaTE???:

ahsfantasy24 said...

Berhati-hati dan berpada-pada,
nanti kita juga akan mati :)

Latest Post:
1. Bukan manja gedik mengada-ngada nak selalu berteman.
2. Rozita Che Wan Bertudung: Alhamdulillah.

Mrs Lurve said...

ahaks...pelajaran yg simple

khairul said...

ada gak pantun 3 kerat no

dill said...

hati, usah terus mati. belajar mencintai :)

dill.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga kita menjaga hati kita agar dpt dicintai dan menyintai sehingga memberi 1001 kebahagiaan yang memberi sejuta kebaikan agar dpt membawa ganjaran buat kita bila kita mati nnt.amin

Picoz Shupalula. said...

hati, mencintai, mati. Thanks cg!

EnciK AxixOu said...

@ahsfantasy24 mati itu pasti

EnciK AxixOu said...

@Mrs Lurve esok mari belaja lg ea

EnciK AxixOu said...

@khairul dah tertulis dah pon kt c2

EnciK AxixOu said...

@dill 2 mmg payah..kah3

EnciK AxixOu said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) betul 2 . amin

oja_alia said...

mcm budak tadika belajar membaca,ahaks!

jaga hati..untuk mencintai Allah,,kerana kita akan mati..

eeeehhh,,yeke??