Friday, December 30, 2011

D'kritik !

 
 
Kritikan itu sepatutnya m'bina ,
Bukanya m'hina  ,
Tak elok lukakan perasaan orang .

Dan orang yang d'kritik itu sepatutny amik itu sebagai nasihat untuk majukan diri d'masa hadapan .
tak payah bajek nak simpan lam at la jd dendam .
nanti makan dri sendiri je .

Sekian sahaja untuk hari ini ia murid² .
sehingga bertemu lagi d'lain hari .


16 AnDA KaTE???:

Saddila said...

anggap je kritikan yang membina bukan kritikan hina -_-'

Innanie | Ariffin said...

nice...

khairul said...

aku cukup geram klu bos maki hamun dpn org ramai..x pro langsung !

CekbOlat-bOlat said...

baik cikgu ! sye ingt pesan ckgu..

Sharifah Al Yahya said...

huu sokong ,,

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Kadang2kritikan itu amat menghina dan mengaibkan.syukur bila ada kritikan krn kita berusaha nk jd lbh baik kan?

mademoiselle liana said...

do follow moi blog..tq :)
http://moiliana.blogspot.com/

cik_miemy said...

betul tu ^_^

IMANSHAH said...

positifkan diri

Youhazreenda said...

setuju!! :D

poohrist said...

betul kritikan seharusnya membina..
if dah kena kritik ambik la sebagai nasihat jangan lah asyik nak melenting je.

syafeeqa said...

tak baik buat mcm tuh. lagi2 kalau kritikan di hadapan org ramai. rasa nak gigit ja, hehe

Jue said...

Seconded! =D

Hanie_Dew said...

setuju. walaupun kritikan itu menyakitkan hati tapi tengok dari sudut yang lain.

~Nana BamBam~ said...

betul, kalau x kritik mcm mana diri sendiri nak improve..yedakk ? :)

Yasmin Aris ♥ said...

Betul tuu cikguu !