Saturday, November 19, 2011

JeJaK KitA 5

Sambungan daripada :

JeJaK KitA
JeJaK KitA 2
JeJaK KitA 3
JeJaK KitA 4


Awak ingat tak yang minggu lepas .
lepas kita balik kerja saya bawak awak lepak tp pntai .
kat kedai " ABC Special aiskrem 2sudu " .
kalau awak tak ingat mmg saya dah boley panggil awak nenek dah .


Sebab dah magrib kita lepak je kedai 2 dulu ,
sebab mak awak kate x elok duk atas jalanraya mase magrib .
kita tengok cerita "TENTANG DHIA" kan ?
sambil makan jagung bakar and ABC Special tetak aiskrem 2sudu .
punye la kedekut tuan kedai 2 bagi aiskrem 2sudu je .


awak ingat tak dialog cite 2 yang :

" Azmi , awak mmg bukan jutawan ,
bukan itu yang saya mahu , pada dhiya ,
awak adalah org yg plg kaya dgn kasih syg yg awak berikan pada dhiya ,
dhiya adalah org yg paling kaya dan bahagia lebih dr permaisuri.
dhiya tahu setiap manusia yg diciptakan tidak sempurna. "

sweet kan ayat 2 .
tapi dalam cerita je r ade ayat cam 2 .
kat luar dari DRAMA jangan harap la nak ade macam 2 .
sebab awak pon xpernah cakap macam tu kat saya .

Bila ea awak nak cakap cam 2 kat saya ? ? ?
To Be Continue.......

23 AnDA KaTE???:

Miszyuyu said...

amboi3..lame dok jln sni =)

eyqa amin said...

amboi....bole ag ter-review cite
CINTA DHIA eh? ahaha :D

Eena Arrina said...

folow ena.ada hadiah utk new folower :P

siti aida said...

fuyoooo...jiwang tu bro. hik hik hik..

♥Aien Najwa♥ said...

waaa...ade sambungan2 yer..(~___^)..

khairul said...

x sabar menanti part 2

ZianaRazali said...

ahah kena jd cam azmi dulu lah tuh..:)

ahsfantasy24 said...

Awak sudah buat saya
mengidam aiskrim!

^^

RinsyaRyc said...

sedapnye aiskrim~

>_<'

untungla dhiya.. lebih bahagia dari permaisuri. #permaisuri pernah bahagia ke?

~Nana BamBam~ said...

nak eskemmmmm!!!!

deqla manjew said...

drama tu slot akasia kan? tajuknya Tentang Dhia, bkn Cinta Dhia..hihihi...

mimieux said...

amboihh..sakann laa..tapi kann..cerita DHIA to0 best kann..ehhe

mielajasmin said...

bila nk ending nyer citer nih ?
haha..
*sthun skali nk updte*

bee's orange said...

haa :D betul3 . drama jea lebeyh . real nye hampehh ! but klau ade pun layan jea :P

sis92 said...

lama tk datang sini,,jadi ttinggal cite ni huhu:D

Hanie_Dew said...

sape awek copy pastu. awek ko betul.lawa nya.

محمد رازيق said...

nak tgu pert 2 ni .. hehe

dill said...

kejiwangan terserlah

dill.

Ct Aja said...

wah wah wah...hihiihihi... tak sempaty nak tgk balik keje lmbat...hihiih

EyqaLuvender said...

citer ni best!
siyesly...
suke dhia...hehe

EZAN IDMA said...

sweeetnye!

miezah said...

sweetnya kau ni .. huhu .. ;))

rina said...

jiwang siot!