Wednesday, December 28, 2011

SIGNATURE !






" SIGNATURE " adalah identiti sesorang . 
Baik buruk seseorang itu hanya dia yang mengetahui . 
Orang sekeliling hanya mampu menilai . 
Tapi penilaian sebenar akan dibuat di " PADANG MAHSYAR "

Bersedia kah kamu ? ? ? ?
Dan aku masih belum bersedia .
Dan kita perlu sediakan diri dari sekarang !
Sekarang !

21 AnDA KaTE???:

Semut Senyum said...

belum juga...

ahsfantasy24 said...

Sama-sama kita tingkatkan amal,
betulkan mana2 yang salah..

Latest Post:
1. WW: Pengkalan Kubor duty free zone.
2. Kau tahu tak apa perasaannya bila dikongkong?

CekbOlat-bOlat said...

lawa sign ! heheh..
signature di akhirat -___-"

Original CikTeddy said...

insyaAllah..:)

nurul said...

yup..btul2..tpi sy tak reti nk discribe..hikhik

Gombug said...

Dapatkan memori 50GB simpanan foto, muzik, video dan apa sahaja untuk telefon anda secara percuma hari ini dari Gombug.net - http://adf.ly/4O5uz ! Sebelum 31 Dec 2012

Nalisa Syahira said...

sekarang ? okbai .

dill said...

jauh daripada bersedia

dill.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam..

LM punya pendek je.tak kreatif pun..hehe.

Hanie_Dew said...

ok.1,2,3 go..sekarang!!!

btw. Jue mmg macho.hehehe..

nasha sanza said...

ya memang kita perlu bersedia diakhir zaman nie..

Picoz Shupalula. said...

HAHAHA sampai sekarang picoz belom ade signature yang tetap. selalu bertukar2. kekeke

Miz Novexx said...

marilah kita sama2 mempersiapkan diri... :)

Cik Lia Lomi said...

ya kita kena bersedia dari sekarang, eh bukan kita kena bersedia sejak dari lahir lagi.. kan?kan?kan?..heeee

✿....rossa alina....✿ said...

signature tu awak punye ke??kikikikiiii..


hmm..belum sedia lagi untuk semua tu..camne ni?? :(

Hanie_Dew said...

lelaki mmg sayang sgt kat kete. tak dapat nak belah bagi kan. haha

Jue said...

Aku seyesly fail bab signature haha

zianazone @ appleijo said...

sy pun tak sedia lagi..tapi tak tahu ajal tu sampai bila kan..so kna lah sediakan payung sblum hujan hoho..

oja_alia said...

signature saya buruk...pendek,,sangat menjijikkan..AHAHA!!

Tp sy sedang buat perubahan..ternyata kaku..kehkehkehhh!!

padang masyar??sangat takut hari itu...=D

LAici KAng Ais said...

guwa belum ready lagi.xcukup bekalan lagi.terbaeeeeekkkkkkk:)

Yasmin Aris ♥ said...

BeLum sedia =/