Saturday, December 31, 2011

Pengharapan !



Klik Gambar kalau nak tgk sape yang snap .

Aku terus melangkah dan aku semakin tersesat ,
Disaat kau menghakimi  perasaanku ,
Dan aku tak pernah mengalah tetapi  terus mendekatimu
Aku lakukannya keranamu ,

Just for you org puteh kate .
 
Walau perasaan ini selalu disakiti .
Bertahan dan tetap bertahan .
Walaupun terpaksa dalam kepayahan .
Dan berharap suatu saat nanti kau akan faham .
Cinta dan perasaan tak akan pernah mati .
Disaat aku menunggu dirimu dengan penuh penharapan .
Tapi keadaan semakin mengelap .
adakah aku mampu bertahan ?
Sehingga satu saat yang pasti tubuhmu mampu ku dakap ?
mampukah aku ?
tapi aku harus yakin bahawa cintamu aku dapat .

Sebab dah bosan je neh . 
Tibe² je mari nak merapu ikan kerapu .
hamik lnsung xtau motif .

11 AnDA KaTE???:

Yasmin Aris ♥ said...

Macam ade makne je ayat2 diatas . Haa :D

ahsfantasy24 said...

Kejarlah selagi ada peluang..
tapi jangan terlalu terburu2 atau mendesak :)

Semut Senyum said...

percaya pada hati...
yakin dengan Kuasa ILahi..
Dia tak kan uji kalau kita tak mampu hadapi...
semuanya ada hikmah tersembunyi,
itu pasti,
kuatkan diri.
=)

Semut Senyum said...

pasati ada yang terbaik dari Ilahi.. =)

mielajasmin said...

jiwo teh, nok novel dop ?

Miz Novexx said...

puitisnya....
ni sajak ke puisi??? :)

Cik tikah said...

kdg2 kita ni perlu ckp dgn diri sendiri. hhee

CekbOlat-bOlat said...

ayat berawang-awangan.. berbunge2 la.. kehkehkeh..

gadisbibirseksi said...

amboi ayat =3
eh ryn tak klik gmbr tu sbb ryn pnakot

slalu org kenekn ryn nnt kuar gmbr hantu =(

~Nana BamBam~ said...

bermintalah kepada Allah supaya apa yang diharapkan tercapai jua...


Allah selalu disisi kita..kan :)

RinsyaRyc said...

ehehe... mcm lirik lagu la...
tapi aku harus yakin bahawa cintamu aku dapat~ cewah! suka ayat ni!