Pages

Saturday, December 17, 2011

Kau mem"MUCUX"kan aku ?

Hari neh entri ringan² je  .
Sebab tak tau nak label sebagai ape  .
hahahahah .
gelak dulu sebelum tengok  gambo 2 .

Memang aku betul2 setuju dengan ayat budak neh .
Tapi tak perlu la nak mem"MUCUX"kan aku .
Aku agak tau la sikit² aku neh sweet kan .
Perasan betul kan . Giler ar r r r r r .


Pasangan hidup kene la pilih betul² .
Jangan main sebat je .
kan nanti kau yang merana .
Sape susah ? 
Kau jugak kan . 

"Tak salah memilih kerana pilihan ditangan anda , andalah yang akan menentu masa depan negara "

Majulah negara untuk masa depan anak² kita !


pstttt : mane² ayat yang xde kene mengene 2 abaikan je .
entri 2 dalam satu . 
pilihanraya nak dekat dah kan .




7 AnDA KaTE???:

nasha sanza said...

Memang kena pilih pun..hehe..

♥ Nana BamBam ♥ said...

betulll tu hazizul mucux! hahahaha :P

Aprimia ✿ said...

pilihanraya ?
HAHAHAHAH. Tak menat..

Ainsha said...

haha, tepuk dada tanya google ^^

Admin said...

Hehe,
Buka mata buka hati buka minda,
Undilah dengan bijah, undi adalah rahsia :)

Latest Post:
1. Yang kau kahwin tu, kau pernah kahwin sebelum ni?
2. Lupakan cinta lama. Kau boleh?

Shira Mary Jenn said...

memilih tu penting.. huhu

@apikoss said...

tepuk dada batuk. hahaha takboleh blah!