Monday, September 26, 2011

Mereka Comel² KaN !

 Macam sesi Promot Coment pulak aku rasa .
sebab bosan kat ofis punye pasal aku buat bende x b'faedah neh .
macam bagi p'hargaan pada pengomen² sekalian pown ade kot , kot la . 

ok sesame gelak . supaya aku xrase bosan sorang2 kat ofis neh . kah2 .





dill
jawapan untuk anda : Autocad dengan sketcup .
aku buat autocad je .
sketcup org lain buat .
hahahaha .
cme lukis balik buat teknikal drawing .


missina
jawapan untuk anda : Betul kate anda 2 . nanti xde r org kate anda x lawo . hahahahahaha .


Hanie_Dew
jawapan untuk anda : Mmg rata2 org cakap cm 2 la . bagi yang sangat2 jelez .
mase nak printscreen je cm 2 . mase wt keje xde r nk wt cm 2 . hahaha .
awek belakang kira kerja perlu d'utamakan . lain la isteri . haha


nuruashia
jawapan untuk anda : awak xde pakwe ?
jadi awak pilih la nak cari hensem/tak hensem .
baru nanti org akan cakap awak lawo/tak lawo . hahahahah


~Nana ???~
jawapan untuk anda :awak rase awak lawa x nana ? hahahahah . tp awk lawo je sy tgk .


nub
jawapan untuk anda : btl la 2 bro .
aq pown jd b'semangat nk cri awek lau cm 2 .
sebab kite sesame x hensem . kah3 .


HanNis SaNia
jawapan untuk anda : 2 memain je la cik hannis oit . kah3


ila
jawapan untuk anda : awak rase awak xlawo k skrg ?
tp b'syukurlah bila cukup sifat .


Jue
jawapan untuk anda : kite tengok sendiri baru kite tau kan jue . hahaha .
pasal hape pipe pulak ko tgk . dwg archi's k MME ??

khairul
jawapan untuk anda : aku pown nak macam 2 bro . best 2 .


RinsyaRyc
jawapan untuk anda : kire anda dah boley start cari yg hensem skrg neh untk menyokong formula saya 2 . hahahah

El-Janna
jawapan untuk anda : lau dapat yg cam El-janna pown dh ok sangat2 dh 2 . sejuk mate .
lau ckup pakage pandai masak kenyag perut . hahaha


Hanie_Dew
jawapan untuk anda : hahahha . 2 sume dh selesai buat yang lain pulak skrg neh .


aNaYaNa
jawapan untuk anda : senpat kejap2 je 2 wt ilang stresss .
bkn selalu pon update .
jodoh dah d'tentukan lawo x lawo sume cukup sifat n allah ciptakan sempurna .
cume d'mata kita je yang b'beza .
perbezaan 2 hanya pada mata kita manusia sesama manusia .
sebanyak 2 saje la . 
sambung tido pulak . 
nanti bos masuk xley relek2 dah .

12 AnDA KaTE???:

Hanie_Dew said...

oh! apekah! bole ko tido kat opis? heee...terjawab soalan aku.

EnciK AxixOu said...

@Hanie_Dew hahaha..boley je..xde hal la..stkt tdo kt ofis..lau bos dtg die kejutkn la..ahha

El-Janna said...

alamak xcukup package la...saya xpandai masak^^ hihi

missina said...

wahh,,rajinnya die wat entry camni,,kumpul sume pengomen2,,,hehe,,promosi hebat ni,,,;),,macihhh,,

EnciK AxixOu said...

@El-Janna xcukup pakage??sila cukupkn...pg la belajo masak..ahhahaha

EnciK AxixOu said...

@missina hahaha..neh sesaje borong xtau nk wt ape kt ofis..

khairul said...

la ...hang pon x taw ka kih3

EnciK AxixOu said...

@khairul baru je nk tau..hahaha

nub said...

dengan adanya formula ni, aku tak rasa ditinggalkan dalam arus transformasi lelaki yang nak jadi metroseksual dan bergaya dan berhensem2 saja...

yeahhhhoo!

ch!natsu said...

rajinnyer kau.. bgus2 truskan~ ;P

dill said...

operasi menjawab soalan nampaknye. hihi

dill.

ShErA said...

autocad... lama dah tinggal.. dulu sempat belajar yang basic saja..