Friday, September 2, 2011

Bencinya lah !Bencinya lah !

tak ku sangka ,
tak ku duga ,

rupeny kejadian itu sampai k pengetahuan orang lain .
Kau ada ceritakan perkara sebenar ke pasal kejadian 2 ?
Atau kau sorokkan kesalahan kau dari pengetahuan orang lain ?

Jangan pernah burukkan nama aq .

Kau tak pernah cuba untuk betulkan keadaan .
Dan aku tak akan mulakanny .
Sebab bukan aku yg mulakan semua itu .
Aku hanyalah mengikut arus
yang kau cipta .
Aku xmampu nak melawan arus itu .

Semua terpulang pada kau .

Tp jangan pernah burukkan aku .
Kau takkan pernah terpikir apa yang aku mampu lakukan .

Kau perlu ingat itu !

12 AnDA KaTE???:

nadia fatihah said...

erghh,,sape neh? btw, walaupun awk x salah, pe slahnyer mengalah sempena bulan baik ni? :)

Jue said...

Urm..nape ni. Ade org kacau ke beb? Urm ssh gak kalau mlibatkan nama kita

Tp kalau cite tu xbetul, dan kita betul, xyah takut beb. Tabahkan dr je =)

cix z said...

InshaAllah, Tuhan menenami. *tibe-tibe :))

bee's orange said...

ishh3 , kenaoe pulak ney abg bulat ?? macam marah jea ?? be cool okea :))

ahsfantasy24 said...

kdg2 ade orang yg
suke burukkan org lain
utk ttup kburukan die..

sabar k.. ^^



Terjah;
1. Saat benar kamu ingin pergi
2. Kisah cinta Lia

cik beriesz said...

esok raya...dop baek maroh2 gini jijo wes.. :)

eyqa amin said...

ei..knape nie?baran nye..
be chill yea^,^

ch!natsu said...

chin mcm pernah melalui situasi nie.. hurm.. byk2la brsabar ye.. one day kebenaran akn diketahui juga.. insyaAllah..

Saiazuan said...

salam aidilfitri :D

Novelgurl said...

knp nie..

Adriana Damia said...

saje saje post ke.. or de makne disebalik nyer??

syrupmasin said...

baek lah..baek la..ingat2 punye :D