Wednesday, August 17, 2011

macam bogel je die 2 !

bikin panas sekali pagi2 neh .
agak2 ade sesape nak marah aq x lau aq kate aq setuju dengan gambo neh ?



neh aq amik kat wall fb mmbr aq .
dari mane die amik aq pown xtau la .
bende ade aq copy je .
kah2 .


legging 2 cm seluo orang wt mandi kat kolam renang je .
ade jugak pakai g jalan2 kt tempat awam .
lau pakai wt tido lg bagus nak goda laki .
neh tyme malam je pakai baju kelawar .
dah cam hantu pontianak pown ade dengan bedak sejuk b'tempek kt muke .


zaman sekarang neh yg bagi duit hantaran laki kamu .
yg boley lihat body kamu orang2 awam yg lalu sebelah kamu .
bia gak berbaloi cket wang hantaran yg laki kamu bg 2 .
bayar mahal2 t'kongsi dengan org lain gak .
wt rugi je .


org biasa kate :
" alah ! tengok je pown , sikit pown xluak " .
lau org ckp cm 2 kt sedare mara kamu ?
trase kot kt hempedu 2 .
mesti senak pangkal hati 2 .


agak2 bakal bini aq mase akan datang nt cm ne la ea .
adakah die pakai legging skrg neh ?
pening aq pk .

4 AnDA KaTE???:

syrupmasin said...

haha..setepek kene ;D

cix z said...

hahah, kaki yg kuruih2 tu comey laa jugak, ni yg kembang2 glebeh2 tu apa crita?? dunia2..

BuLat i2 CirCLE said...

@syrupmasin aq simpati tgk mereka 2.

BuLat i2 CirCLE said...

comel k cix z wloupon pompuan 2 kurus??cm x je..tgk pown x t'liur..haha