Tuesday, August 23, 2011

JejaK kitA

 Rekaan semata2 , jalan cerita mengikut imaginasi penulis .
gambar2 yg t'tampal pada dinding/skrin anda hanyalah d'tampal selepas mendapat kebenaran dr owner .
terima kasih kepada yg sponsor gambar . 
hahahahahaha .



awak !

jejak kita
awak ingat tak hari 2 kita pergi jenjalan tp pntai???
bukan macam lagu jinbara 2"cinta pantai merdeka"
sebab lagu 2 tak m'ceritakan kisah kite pon !
tinggi sangat nk kne panjat gunung jerai , tak sngup sy !

kite sambung pasal detim td ea ,
sedang kita main baling bola pasir(bajek cm main bola salji r)
tibe2 je pasir halus dan mulus masuk lam mate awak ,
cian kat awak kan ,
cepat2 terjun dalam air nak ilangkn pasir kat dalam mata awak 2 .

tapi pasir 2 degil macam awak gak kan .
masa 2 saya tengok mata awak dah merah .
saya pon ada rasa belas kasihan b'campur sedikit simpati kat awak mase 2 .
tp dalam hati sy kate "padan dengan muke 2" gatal sangat nak main baling2 pasir .

saya xsampai hati tau biarkan awak gosok mata cm 2 sampai merah2 .
saya pon nak tlong tiup pasir 2 .
mane tau berkat tiupan kasih sayang saya pasir 2 keluar kan .
saya baru tiup satu kali .
tiba2 chewgum sy tersembul .
melekat kat bulu mata awak .
mase 2 saya dah tak tahu nak cakap ape .
saya cume mampu senyum .

lepas 2 saya pon cuba buang chewgum 2 .
sekali dengan bulu mata awak t'cabut .
dah rosak kan bulu mata palsu awak 2 .
huhuhu .
xpe2 sy janji sy akan belikan bulu mata warna hijau kat awak .
awak jangan risau ea .

to be continue . . . . Klik Sini(update)

28 AnDA KaTE???:

Lyaa Suriany said...

hahaha
suweeeet ler sgt kan.
tersembur chewing gum..
hadoiii

Miszyuyu said...

awak! tahu dop saya suke pantai? =)) kalau mahu berumah ditepi sungai jangan berumah di tepi pantai.. eh.. camne ye pepatah tu..cm silap je ni :-s

darkrose~ said...

hahaahhahahaahagak la makan chewing gum kne bulu mate! wakaakka:P

Hunnym Syot 美智子 said...

bile nak continue nye tuw? :)

nadia fatihah said...

bulu mata warna hijau? hahahahahah :P

mary ann ;) said...

tp kan i nak bulu mata kaler pink..bukan kaler hijau...

wawawawawa ;)

diana said...

masa bercinta chewgum melekat kat mata pun tak kisah..
dah kawen nanti tercalit air liur sikit je dah ngamuk2..
hehheeh

shiqin ghazali said...

hurm... spe eh awak tuh..???

nub said...

haha. syokkk ni weh

khairul said...

haha chewing gum lekat kt bulu mata tu yg x leh tahan tu

aNaYaNa said...

ololor sweetnya men tiup2 sekali tekeluar cuwinkgam..hehehehe

Miz Novexx said...

saya terharu la awok eh... hahah
ok, sila sambung boleh???
ada gaya sasterawan ;)

zati embong said...

haha haru betul.

tiup kuat betul 2.haha

syrupmasin said...

adoii potong stim la..asal chewing gum kau tersembul?? haha

erysweetie said...

aiyok..tercabut bulu mata? scary..hihi

rina said...

wakakakaka. lawak siot. kisah benar ke ni?

kocix! said...

adehh..kesian nye awek tu..

farah hanim said...

awwww
asa nak gelk spnjg masa bce nie
hahaha &^^

Qaseh dalia adelia said...

hahaha nak kena tampo ni ..

Si Nuansa Eyqin said...

hahaha. sian makwe tu. konon nak jd rozita che wan.

HaireenKhairodin. said...

LAhh.nasib baik bulu mata. Kalau tak, dah takde bulu mata budak tu. hehe

Lynn said...

haha..adoii!!..kelakor tapi lembut..:D

bee's orange said...

haa :D ishh wt suspen jea ! :DD nice . waiting 2 continue :))

teha said...

sambung2 ! :)

EnciK AxixOu said...

sory sy xleh nk reply sume coment..sedeyny .

tp bulu mata palsu je yg t'tngl .

mlm neh lau rajin sy sambung tengah pk ayat seterusny . hahahah

Jue said...

bulu mata kaler ejau? mmg vavabom kan =)

Run Away♥ said...

mulu mata wana ijau kan....kah...;d

Hanie_Dew said...

hadoi. tesembut chewing gum homaigot.