Pages

Saturday, December 15, 2012

Aku Tak Percaya !



Assalamualaikum wb....

Saya tak percaya makanan menyenyangkan....
Saya tak percaya rokok boleh sebabkan orang sakit....
Saya tak percaya syaitan boleh menyesatkan...
Saya tak percaya ubat menyembuhkan....
Saya tak percaya racun boleh membunuh...
Saya tak percaya kata-kata doktor.... apa lagi kalau doktor kafir..
Saya tak percaya kata-kata ahli sains.... apa lagi kalau ahli sains kafir...
Saya tak percaya kata-kata orang....
Saya tak percaya apa yang saya nampak....
Saya tak percaya apa yang saya dengar...
Saya tak percaya apa di sepan mata...
Saya tak percaya apa dibelakang kepala...

Saya hanya percaya LA I LA HA IL LAL LAH, MUHAMMAD DAR RASU LUL LAH...
Saya hanya percaya LA I LA HA IL LAL LAH, WAH DA HU LA SYA RI KAL LAH...
Saya hanya percaya LA HAU LA WA LA QU WA TA IL LA BIL LA HIL 'ALIYIL 'AZIM..
Saya hanya percaya KUN FA YA KUN...
Saya hanya percaya ALLAH HU AHAD
Saya hanya percaya ALLAH HUS SO MAD
Saya hanya percaya LAM YA LID WA LAM YU LAD
Saya hanya percaya WA LAM YA KUL LA HU KU FU AN AHAD....

Keyakinan saya hanya pada janji Allah... FA MAI YA' MAL MIS QA, LA ZAR RA TIN KHAI ROY YA ROH, WA MAI YA' MAL MIS QA LA ZAR RA TIN, SYAR ROY YA ROH...

Lu mau percaya apa, lu mau yakin apa, lu jawablah dengan lu punya tuhan nanti...

4 AnDA KaTE???:

Anonymous said...

Iman.

محمد رازيق said...

percaya pada Dia.

Unknown said...

sungguh berkesan sekali bro

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Hanya mereka yang berani gagal dapat meraih keberhasilan
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..