Friday, March 2, 2012

ISTIHAR PERANG

Hari ini hari jumaat .

Binatang yang digelar tikus telah membuat aku marah hari neh .
Boley pulak die gigit baju melayu kesayangan aku .
Mahal 2 aku beli .
Buat sakit hati je pagi² jumaat neh .
Baju melayu aku jugak yang die rosakkan .

Patutnya pergi la cari baju perempuan yang dedah sane , dedah sini .
Yang 2 sepatutny dirosakkan .
Baru la betul kalau nak jadi perosak .

Harap kau binatang je . 
Kalau la tikus 2 faham pe yang aku cakap aku dah tangkap dh die .
Ajo die pergi rosakkan baju perempuan yang suke² dedah aurat 2 .

Dan hari ini aku "ISTIHAR PERANG" dengan tikus .
Tengok la malam neh aku pasang perangkap banyak² .
Bia mampus lagi kau tikus .


10 AnDA KaTE???:

eyqa amin said...

woo...marahnya diaa.......
chill oke..hehe...raya nnT...beli yg bru :D

imie fatiema © said...

hehe..duk gaduh2 manje ngan tikus rupenyer..hah baguslah kalau dapat tangkap gigit pulak tikus tu tehehe

Sr. Maryam Fatanah said...

sabar je lah..

and i hate rat too much

ahsfantasy24 said...

erk..
comelnya tikus dia,hehe..
kat rumah, tikus suka gigit
tupperware, grrrrr..

محمد شهريل القنيطري said...

haha...ngan tikus pon ada istilah perang ker??

khairul said...

kita bako jer !

shasha masyem said...

perang dgn tikus ? wowoww. huhu. sabor jela ye ;)

Raden said...

haaa...sape suh lame tak pakai...

Suriada Sulong said...

Alaaa, tikus comel dlm mickey mouse. jgn marah die. die mmg nakal skit. :-)

syazatty said...

hahaha....sabooo....ade hikmah ah tu.. nak suh beli baju baruu =P