Friday, June 17, 2011

Hati & K'Ego'an Ku !

Assalamualaikum . 
lame beno x nulis or buat luahan hati kat blog aq neh .

Masa banyak merubah kite m'jd s'org yg baik , zalim or kejam .
Dan aku kini s'org yg betul2 Ego .
Hati aku bukan d'ibaratkan cam batu .
Tapi hati jeli . 
Nampak je lembut tp xmudah pecah .
Macam batu neh ketuk cikit comfem pecah ny .
Jeli plak ketuk cm mane pown xkan pecah ny ,msti balik pada asal ny .

Hati jeli yg lembut neh dah lembut cket lepas 3bulan++ myb.
Dah lame sangat kot 2 pasal lembut cket .
Tapi hati neh belum pecah . 
Cume belembut sikit la .

Bile hati dah lembut cket malam neh aq saje nak buat bende bawah neh .

Lepas 2 Aq nak

Sume yg Aq pnah block .
Kire aq dh jd baik r neh . hahahahaha .
 Agak rmai gak la budak2 xmatang yg aq pnah block dlu .
Skrg Aq harap mereka2 Semua dah matang tak macam dulu dah
HAHAHAHAHHAHAHA
Ramai jugak ea yg d'block , xsedaR pulak Aq .
Dulu2 ramai budak xmatang lam Frend list aq
HAHAHAHAHAHAHHA



1 AnDA KaTE???:

wa khairul onggon said...

Sape yg dah kena unblock tu sila belanja tuan blog makan hehehe.. :P