Wednesday, August 22, 2012

Raya xde bini

Sesuatu yang sangat sedih beraya sorang²,
tengah syok drive pandang kiri kosong,
drive lagi pandang kiri kosong,
xde sesape pon kat seat sebelah driver,
perit ny bile raya sorang².
kan bagus kalau dapat beraya dengan bini,
terasa macam nak kawin je..
Hahahahhahaha...

Masuk bab kawin,
Nak cari calon senang,tapi masuk bab hantaran yang payah,
Agak² berape la minimum wang hantaran sekarang ea??
Hahahahhahahaha
Kalau leh servey macam servey rim kete kat kedai senang la pulak,
Hehehehehhe
masuk kedai tanya harga siap pasang ape semua,
kalau tak berkenan pg tnye kedai lain pulak,
duk ulang je la bende tu sampai la dapat harga paling murah,

Tungu je la taun depan pulak.
Hahahahaha..
Lambat ny nak cukup umo 23tahun,
waiting,waiting and wanting!

4 AnDA KaTE???:

Novelgurl said...

hahhaa..ap2 pon penting dalami dlu ilmu agama utk mndidik isteri tu..lg ssh t leps kawen.Good luck r utk ko jupe hntrn murah..hahah.

syazatty said...

Sir Lump Murk Hurry Rare Year Jugok ! ^_^

CekbOlat-bOlat said...

ehhh.. awall lagi nk khwin.. spender pun mak maseh belikan.. haha :) #Joke

mieza said...

bwak bersbr ye.
jodoh tu mesti dtg punye laa..
cpt ngn lmbt je.