Saturday, January 29, 2011

BiLaKaH ?



Bagaimana kan ku mula dan apakah kata-kata ,
yang indah untuk diabadikan ?

Tiap wajah berkisar tiap madah bererti,
manakah ilhamku ?

Cahaya di matamu, senyum dibibirmu ,
mengukir seribu tanda pertanyaan !

Mungkin kah kau jua dalam kerinduan ?
Di saat begini aku merindu kan diri mu !


B'pucuk-pucuk surat t'biar d'depan ku tak dapat ku utuskan.
Ku ramas semua dan ku buang kan jauh dari pandangan.


Lalu aku kesal ku kumpul semula ,
tak dapat kunyatakan apa yang ku rasa !

Andai engkau tahu gelora hati ku ,
mungkin kah kau sahut jeritan batin ku !

Dengarkan lah panggilan ku ,
Dengarkan lah lagu untukmu !

Oh angin lalu, kau sampai kan ,
rasa rindu yang membara kepada mu !


Warna2 cinta ku ,
kian pudar b'sama malam yang gelap gelita !

Entah kan kau rasa kan apa yang ku rasa ,
atau kau tak endah !

Tapi ku percaya semua telah t'tulis ,
dan niat suci ku tak kan d'persiakan !

Dan di suatu masa di hari yang indah ,
ku hulur tangan ku lalu kau terima !

Bilakah waktu itu akan tiba ?
Bilakah p'soalan ini akan t'jawab ?
Mampukah aq terus menungu dirimu ?


7 AnDA KaTE???:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

uiks....
mcm jiwang je awk ni...:)

nub said...

bila ??? bilaa???

hhehe =)

Amira Naddia said...

uwaaa....wat sndri ke? dasatnyeee

BuLat i2 CirCLE said...

cik Amira Naddia sy wt sambil ddk jew..gambo 2 amik kt tenet..hehe

BuLat i2 CirCLE said...

xtau la brad nub..hehe..bilah akan tiba saat i2..

BuLat i2 CirCLE said...

cik ♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ oit..ane de jiwang la..haish

Irma A.Wahid said...

anda di tag

http://irm4blues.blogspot.com/2011/02/25-facts-about-me-should-know.html