Pages

Thursday, December 15, 2011

Crack Password Wifi

 Salam Selamat Malam .
Belajarlah untuk kepentingan diri sendiri .
Jangan pernah kita malu untuk menyingsin lengan , mintak tunjuk ajar dari orang yang lebih tahu .
Malam neh aku belajar crack password WiFi umah mak sedara aku .
Saje je malas nak mintak password dari die .
Kalau mintak comfirm dapat nya .
Tapi tak mencabar la .
Kebetulan aku pegi jenguk blog org yang power² pasal internet .
Banyak ilmu dapat neh .
Instal sikit2 dulu dalam otak neh .
kan ter over load payah lak nanti .
mau jadi jammm otak aq .

Setelah baca manual die dan buat apa yang dia bagitahu dan ....


Dan........

...........
Dan........

...........
Dan........

...........
Dan........

...........
Dan........

...........
Dan........

...........
Dan........

...........
Dan........

...........
Akhirnya........

........... 


Aku berjaya dapat password 2 .
kalau nak jugak korang pegi je kat neh .

nak tahu lebih pegi sini .

Meresap K dalam hati weh !



Tiap gambar ade cerita tersendiri .
Walaupun gambar tu bukan gambar kita .


kata2 yang betul2 menberi kesan lepas sekian lama .

Ayat ats 2 dia .
Ayat bawah 2 aku .

Dan semua itu hanyalah sejarah .

Selamat tinggal kenangan !


And I Accept That !

Thursday, December 8, 2011

FUCK vs SHIT

 Betul ke tak kau sendiri yang nilai .
salah silap 2 adalah kebiasaan manusia biasa .
aku cume tulis je .
cket2 ade gak tiru . 
 . . . . . kah  .  kah  .  kah . . . . . 


Betul la kan kau kate "FUCK" [ Fokus Untuk Capai Kejayaan ]
Kalau kau kate "FUCK" untuk itu , kau perlu kate "SHIT" jugak .
"SHIT" [ Solat Hajat Itu Tawakal ] .



Kalau kau kata "FUCK" [ Fedup Untuk Cari Kekasih ] ,
Aku kate "SHIT" [ Single Hidup I Tenang ] .



Mungkin kau selalu "FUCK" depan perempuan ,
[Fasa Untuk Curah Kejantanan] .
Tapi kadang2 perempuan suke lelaki yang "SHIT AJE KAN"
[ Solat Harus , Itu Tiang Agama Jangan Engkau Kehilangan Akan Nya  ]


Sampai sini saje malam ni . 

Salam Selamat Malam .