Salam Selamat Malam .
Belajarlah untuk kepentingan diri sendiri .
Jangan pernah kita malu untuk menyingsin lengan , mintak tunjuk ajar dari orang yang lebih tahu .
Malam neh aku belajar crack password WiFi umah mak sedara aku .
Saje je malas nak mintak password dari die .
Kalau mintak comfirm dapat nya .
Tapi tak mencabar la .
Kebetulan aku pegi jenguk blog org yang power² pasal internet .
Banyak ilmu dapat neh .
Instal sikit2 dulu dalam otak neh .
kan ter over load payah lak nanti .
mau jadi jammm otak aq .
Setelah baca manual die dan buat apa yang dia bagitahu dan ....
Dan........
...........
Dan........
...........
Dan........
...........
Dan........
...........
Dan........
...........
Dan........
...........
Dan........
...........
Dan........
...........
Akhirnya........
...........
Aku berjaya dapat password 2 .
kalau nak jugak korang pegi je kat neh .
nak tahu lebih pegi sini .
Masuk je

