Friday, August 26, 2011

JeJaK KitA 4

Sambungan daripada :

JeJaK KitA
JeJaK KitA 2
JeJaK KitA 3


..........ok makan cepat .
lepas 2 bukak beg kertas yg atas meja 2 .
ade bende untk awak .

saya harap awak suka hadiah saya bg 2 .
mesti awak lebih cantik nt .
saya xsuke tengok awak pakai sluo jeans ketat2 .
nampak makin kurus je .
bila pakai baju kurung baru nampak lagi jelita kan .
baru nampak lg sopan .
tak gitu .

saya nak awak pakai baju 2 esok .
esok bangun pagi2 tau sebab saya nak bawak awak g majlis kawen member saya .

asyik saya bawak awak g majlis kawen orang je kan .
kita neh bile pulak nak kawen ?
saya bukan ape la .
bajet untuk buat kad kawen 2 dah ade .
alah xmahal pown RM 1.50 sen je 1 keping .
kite jemput 500 orang baru RM 750 kos die .
tapi 2 la .
cume ade kos nak buat kad jemputan je .
dwet untuk hantaran belom cukup lg .

mak awak la ari 2 , die dah cakap awal2 .
anak dara dia kan ade degree .
tak kan la hantaran die sama dengan anak dara yang dk umah je tunggu org masuk meminang .
sy dah leh agak dah .
mesti mak awak nak sruh saya bayar semua pinjaman PTPTN awak 2 dengan duit hantaran nt .

xpe la awak .
tu ha makcik2 indon yang kat bawah pokok tu asyik jeling awak je .
awak pg la tolong die basuh pinggan .
tu salah satu cara nak jimatkan kos duit hangus mase kenduri nanti .
awak pg la tlong dieorg ea .
lepas awak siap basuh pinggan nati saya bgtau ea .


To Be Continue.......KliK Sini(Update)

Salam selamat hari raya .

Owner Buat sendiri

Ya Allah

Bulan Ramadhan yang mulia ini telah meninggalkan kami
Ampunkanlah dosa-dosa kami, sedekah kami & amalan yang telah kami lakukan
Berilah kami kesempatan untuk menyambut nikmat Ramadhan yang akan datang
Selamat Hari Raya Aidilfitri .

Ukhwah yang dibina bagai seutas tasbih
Ada awal  tiada penghujungnya
Dicipta untuk mengingati Yang Maha Esa
Demi mencari redhaNYA


Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin 




Terima kasih pada blogger yg tolong buat kad atas neh . nak tahu sapakah gerangan die ayat neh .hehehehe

Thursday, August 25, 2011

JeJak kiTa 3

sambungan .
JeJak KiTa 2

awak duduk elok2 ea .
jangan buas2 ea sy nak drive neh .

kite nak makan kat mana malam neh ?
fast food k cam ne neh wak ?

npe senyap je neh .
jawab la wak sy tnye neh .

alah . . pasal pe muke masam sangat 2 .
senyum la .
kan saya dah hadiahkan baju hujan baru kat awak .
k awak tak suke dengan pemberian saya 2 .
kecik at saya tau awak buat saya macam neh .

awak neh , manje sangat .
kan awak jugak yang suke warna biru .
saya belikan 2 untuk awak tau .

jadi kemana haluan kita neh ?
awak nak makan mane ?
k nak makan kat KFC je ?
ok la kite g makan kat sana ea .
malam neh sy belanja awak ea .
"selalu pown saya gak yg belanje "

saya nak isi minyak dulu .
awak amik beg kertas neh tuko baju .
buruk sangat dh muke pakai baju hujan 2 .
sebenarny kat blkn 2 ade je baju t'shirt ngan tudung .
saje je xnk bg awak dulu .
nak tengok awak pakai tak apa yang sy bagi kat awak .
hehehehe .

untuk sementara neh awak pakai baju 2 dulu ea .
same saiz je kan awak dengan ex gf sy dulu .

awak ddk kat meje belah luo 2 ea .
sy nak pg beli makanan neh .
tapi jangan gatal2 .
bile ade laki tegur awak awak buat mata juling ea .
lau awak xbuat sy cabut bulu mate awak 2 .
ingat 2 .

hurm .
cam kebulur je die neh kalau makan .
kentang 2 awak makan .
ayam 2 sy punye ea .
awak xleh makan banyak2 nt cepat gemuk .
lagi2 ayam yang banyak kolestrol 2 .

 ok makan cepat .
lepas 2 bukak beg kertas yg atas meja 2 .
ade bende untk awak .

to be continue.......KliK Sini(Update)

Wednesday, August 24, 2011

AlaSaN DiE !

kali neh post ringan2 je .
 
cite bulan pose .
hahahahaha .
mcm2 alsan .

Bila hri siang

d'tnye ~ segar je ri nie...pose k x ?
d'jwbny = eh ! eh ! eh ! msti r pose!

bila mlm m'jlma

b'tnye lg nie ~ lah . x g smyg traweh k ?
ni jwpn die = hihihihi . besa la . cuti . faham2 je la .

hehehe ~

Tuesday, August 23, 2011

JejaK kitA 2

 Sambungan JeJaK KitA

alah ~ jgn la pandang saya macam 2 .
segan la sy .
sy tau la awak marah tp jgn la bulatkan mata cm 2 .
td redup n manje je mata awak 2 .
skarang cube awak tengok cermin .
bulat mengalahkan heliza mata 2 .
salah saya k sebab bulu mata palsu awak t'cabut ?
tak kan ?
awak salahkan la chewgum 2 .
die yang melekat kat mata awak kan .
sy tolong buangkan je .
hehehehe .


pedih ek mate awak sampai awak nages ?
ok2 salah saya , awak jgn r nagis kuat2 nt pe org kate .
alah . senyum ~ senyum ~ senyum ~
ha ! kan comel 2 .


dah la 2 awak .
jom la kite naik atas .
dah nak magrib neh .
kan ayah awak marah pulak balik lewat2 .
dah la 2 duk kuis2 pasir .
meh sy tlong awak bangun "wah ! berat jugak budak neh ! nyesal pulak hulur tangan"
nape berat sangat awak ari ni ?
makan ape pg td ?
biasa x de la berat cm neh .
pe ? baju basah ea ? sebab 2 la berat ?
ok2 sy terima je alasan awak 2 .


" B'pimpin tangan menuju ke kereta "
" sebagai s'org lelaki yg gentleman la kan , sy pon bukakan pintu kete untk awak "


opssssss ! stop ! stop !
no ! no ! no ! no ! no !


awak jangan duduk dulu .
baju awak basah 2 .
jap ea sy buke bonet kot2 ade baju adik sy lupe amik .
td die pe shopping .
kejap ea wak , jangan duduk dulu .
nt basah seat kete neh .
sy baru je pg cuci pg td .


awak b'nasib baik la .
ada baju yg awak boley pakai .
awak amik beg kertas neh .
awak pg tuko baju kat tandas 2 dulu ea .
saya tungu awak kat cni ea .
cepat sikit , nt kan kite nk g makan pulak .


selepas 10 minit , bese la 2 pompuan tuko baju pon lame jugak .


Alah awak neh , buat muke masam pulak .
jangan la tarik muke cam 2 .
ok ape pakai baju hujan neh dr pakai baju basah 2 .
nt demam lak awak lau pakai baju basah .
seat kereta neh pown xde la basah kan.



naik la cepat . kite pg makan ea .


to be continue.......Klik sini(update)

JejaK kitA

 Rekaan semata2 , jalan cerita mengikut imaginasi penulis .
gambar2 yg t'tampal pada dinding/skrin anda hanyalah d'tampal selepas mendapat kebenaran dr owner .
terima kasih kepada yg sponsor gambar . 
hahahahahaha .



awak !

jejak kita
awak ingat tak hari 2 kita pergi jenjalan tp pntai???
bukan macam lagu jinbara 2"cinta pantai merdeka"
sebab lagu 2 tak m'ceritakan kisah kite pon !
tinggi sangat nk kne panjat gunung jerai , tak sngup sy !

kite sambung pasal detim td ea ,
sedang kita main baling bola pasir(bajek cm main bola salji r)
tibe2 je pasir halus dan mulus masuk lam mate awak ,
cian kat awak kan ,
cepat2 terjun dalam air nak ilangkn pasir kat dalam mata awak 2 .

tapi pasir 2 degil macam awak gak kan .
masa 2 saya tengok mata awak dah merah .
saya pon ada rasa belas kasihan b'campur sedikit simpati kat awak mase 2 .
tp dalam hati sy kate "padan dengan muke 2" gatal sangat nak main baling2 pasir .

saya xsampai hati tau biarkan awak gosok mata cm 2 sampai merah2 .
saya pon nak tlong tiup pasir 2 .
mane tau berkat tiupan kasih sayang saya pasir 2 keluar kan .
saya baru tiup satu kali .
tiba2 chewgum sy tersembul .
melekat kat bulu mata awak .
mase 2 saya dah tak tahu nak cakap ape .
saya cume mampu senyum .

lepas 2 saya pon cuba buang chewgum 2 .
sekali dengan bulu mata awak t'cabut .
dah rosak kan bulu mata palsu awak 2 .
huhuhu .
xpe2 sy janji sy akan belikan bulu mata warna hijau kat awak .
awak jangan risau ea .

to be continue . . . . Klik Sini(update)

Monday, August 22, 2011

PePataH PujAnGGa..HeK..


Burung-burung berterbangan 
Angin pagi bertiupan 
Sang suria mula memancar 
Menyinari alam yang indah  

Insan di dunia mula tersedar 
Sehari lagi umur meningkat 
Yang dah pergi akan di ganti 
Yang masih hidup terus berbakti...  

Jangan takut pada mati 
Jika beriman yang suci 
Kubur bukan perhentian rohani 
Tapi perhentian jasmani  

Wahai insan-insan beriman 
Inilah pepatah pujangga 
Kata yang telah diberikan 
Dari insan bijaksana  

Mari insan kita semua 
Menadah tangan pada Yang Esa 
Memohon doa pada Ilahi 
Agar selamat hidup dan mati...

Eh diE nEh !


lah ada !
perlu k aq senyum lebar ?
atau terus terusan menyatakan ketidakpuasanhati ?

bende cm 2 bukan senang nak lupe weh .
perlukan mase yg lame walaupown bende 2 dah lama berlalu .

atau kene tengok keadaan cuaca semasa .
jenguk kat luar jap .
wah hari neh cuaca panas .
mmg sekarang mase belum sesuai .

malam neh kite tengok ramalan cuaca esok hari .
untuk hari lusa sekali .
kot2 la cuaca elok .

lagi2 kalau ade timbul pelangi waktu pagi .
lagi la bagus .

dalam hal neh xde sape menang xde sape kalah .
sendiri² ingat la ea .

sekian !

MARI MENAMBAH FOLLOWER SEBELUM RAYA !


Assalamualaikum,

Entri kali ni bertujuan untuk tambah follower bagi semua blogger yang nak tambahkan follower di saat-saat akhir sebelum raya ni di samping mengambil kesempatan untuk ucapkan selamat hari raya pada semua kenalam blogger sambil bermaaf-maafan. Mana tau ada "ter" copy paste entri blogger lain, lupa mintak permission. Pakar juga nak ambil kesempatan ni untuk wish Selamat Hari Raya Aidilfitri dan maaf zahir dan batin pada semua yang support blog petuapakar :) Lekas-lekas sape cepat, mashuk early list..... 

maklumat lanjut pg kat page AKAK HANNAH

UCAPAN RAYA AQ .


tunduk saya bukanlah kerana segan....
tunduk saya tidak juga kerana takut....
tunduk saya untuk memohon maaf....
bkn sbb jika ada atau barangkali ada....
mmg sy sedar ada t'silap bhse,t'ksar bicara,t'lncang kata....
t'cepat tngan t'pukul t'tampar tmpa sebab....
setulus hati selurus bicara ingin sy memohon ampun akan salah silap sy selama ini....
salam kemaafan dan salam aidilfitri dr saya....
HAZIZUL ARMAN....
assalamualaikum w.b.t....

BeToL kE ?

salam hari sabtu . 
lame dh rase aq bia blog neh .
bila ade mase je bkak .
maklum la bnyk keje sekolah skrg .
hahaha

punyer la kebosangan aq ari neh .
aq bukak cite lame2 yg aq mseh simpan .
bese r kung skung neh bnyk gempa bumi n tsunami .
jd aq tgk r cite yg seakan2 mengambarkan dunia dh kiamat .
dlu aq xpnh tgk cite amargedon neh .
neh je bru b'ksemptn nk tgk .
hahahahah . giler jauh k'tngln .


dr ape yg aq dgo kt 3:23 org rusia 2 sebut ALLAH btl k ?

video
  


shinga b'temu kembali .




SAYA LELAKI OK ! HAHA

saya bukan perempuan ok .
saya xmarah cuma sy dah xtahan gelak sampai org kat ofis 2 sume tengok saya .

mesti dieorg pk saya naik giler sebab kelaporan seharian b'puasa .
hahahahahahahahah .

tengok akak neh cakap ape .
saya xsalahkan dia ea .
dialah yg m'hiburkan hati saya hari ini .
tiap kali bukak blog je t'ingat ayat akak neh .
hehehehe .
atau saya salah bace . 
akak je dpt selesaikan persoalan neh .
heheheheheheeh


yang neh pown sorang .
ade je nak menyakat .
macam2 hal .
hahahhah . 
tngu giliran die pulak . hehe .



rase2 lepas neh kene tuko name lain r .
ataupown pasal gambor 2 .
ade nampak cam perempuan k ?
xkowt .
hahahahahah .

cuba anda tengok betul2 gambo neh .
ps 2 bgtau saya .
ape yang anda nampak ?
ok ? ok ? ok ?


lepas neh kene tuko pic lain la .
tp lepas raye la . 
ngeee

Sunday, August 21, 2011

New update x meriah !


pasal hape New update aq xmeriah neh ?
aq bukak blog je pepagi ,
pegi kat New update ,
tengok2 ade sorg or dua org je yg updte blog .
2 pown 1jam sekali aq bukak .
lau aq bukak setengah jam sekali agakny xde kot mmbr blog aq yg bru updte n3 blog die .


untuk hari neh aq nk polow seramai mungkin .
mesti nanti kat New update meriah giler2 .
hahahhahahahahah
sampai xlarat dh nk g bace nt3 mereka ! mereka ! n merdeka !


keje memolow akan start lepas aq siapkan sume projek yg bos kate "URGENT" 2 !


AGAK2 NY LEPAS BALIK KERJE R KOT !
ARHHH !
TENSION KEJE ARI NEH .

Saturday, August 20, 2011

MASIH SENDIRIAN !

sendiri .

Ari neh kul 6 dah mandi .
Pakai smart2 n wangi2 .
Tapi .
Sendirian k majlis bukak pose yg bos aq buat .
Tahun neh mkan kt port same .
Ri-yaZ Heritage , pulau duyung , K.terengganu .
Lawo p'mandangan die .
Tenang je rase bukak pose td .
Tp yg xbest ny aq pg sendiri .
Tak b'teman .

X trse sangat la sorg2 .
Member ofis aq 3org lg pown single gak .
Umur atas 5taun dr aq .
Mmg rase xbest lau bkak kat luo pg sorg2 .

Lg2 lampu samar2 .
Dah r makan kt outdoor hall .
Mengadap laut plak 2 .
Lau mkn b'2 msti romantik kn .
Hahahaha .
P nk buat cm ne dh .
Xde teman kan .
Sedey neh ! Sedey !
Hahaha .

Lpe plak nk snap pic td .
Lau genk2 pmpuan ade cmfrm ada gak gambo ari neh .
Pompuan kn suke b'gambo .
Laki plak sebalikny kot , kot la !

Lps mkn knyg2 trus je balik .
Nk g shopping raye sorg2 xbest jugk .

Jadi untk tahun depan aq harap suasana b'beze .
Agak2 taun dpn leh bawak bini x ??
Pe2 je r . Jnji perut t'isi n aq k'knygan .
2 yg paling penting !

Kite tunggu event tahun depan pulak .

DOWNLOAD LAGU2 RAYA !


AQ AMIK BENDE NEH KAT PAGE NEH
KOT2 LA TAUN DEPAN AQ NAK DOWNLOADBALEK .
SENANG JE KEJE PS 2 .XPYH DH M'CARI .
SBB AQ BIASA SUKE DELET LAGU YG XDENGO .
LAU NAK DENGO BALEK BARU R DOWNLOAD BALEK .
SUKE JE WT KEJE SUSAH KN .
HAHAHHAHHAHAAHHA....


Mari-mari kite donwload HIMPUNAN LAGU LAGU RAYA !

=====================================
Senandung Aidilfitri (Ally Noor & Mastura & Teman-Teman)
=====================================
01. Senandung Aidilfitri - Various Artis.mp3 (4.4MB)
02. Raya Kat Temerloh - Ally Noor & Ezra.mp3 (3.8MB)
03. Hari Raya Hari Gembira - Linda Ismail.mp3 (2.7MB)
04. Mengharap Sinar Takbir Raya - Ally Noor.mp3 (3.3MB)
05. Zapin Aidilfitri - Ida Mustaffa.mp3 (4.2MB)
06. Masih Ada Yang Sayang - Nas Atea.mp3 (3.4MB)
07. Dikir Rayo - Wan Razak.mp3 (2.8MB)
08. Senandung Aidilfitri (Instrumental).mp3 (4.4MB)
09. Sendu Di Pagi Raya - Mastura.mp3 (3.9MB)
10. Riang Ria Hari Raya - Nas Atea.mp3 (3.1MB)
11. Jangan Buek Laei Yo! - Ally Noor & Mastura.mp3 (3.9MB)
12. Cak Kun Cak Di Malam Raya - Zaiton Sameon.mp3 (4.9MB)
13. Pakaian Budaya Di Aidilfitri - Suhana Jasmy.mp3 (2.7MB)


=====================================
20 Lagu Lagu Raya (1998)
=====================================
01 - M. Nasir - Satu Hari Di Hari Raya.mp3 (3.0MB)
02 - Ideal Sisters - Hari Raya Hari Bahagia.mp3 (2.6MB)
03 - Dr. Sam - Esok Hari Raya.mp3 (3.7MB)
04 - Jamal Abdillah - Maafkan Segala Keterlanjuran.mp3 (4.2MB)
05 - Saleem - Lambaian Aidil Fitri.mp3 (3.9MB)
06 - Ning Baizura - Joget Aidil Fitri.mp3 (2.3MB)
07 - Ahmad Jais - Abang Pulang.mp3 (3.7MB)
08 - Rima Rashid - Selamat Hari Raya.mp3 (2.2MB)
09 - Feminin - Kurniaan Di Hari Raya.mp3 (2.9MB)
10 - Ibnor Reza & Noraniza Idris - Mohon Maaf Di Hari Lebaran.mp3 (4.2MB)
11 - Alleycats - Mari Berdendang.mp3 (2.8MB)
13 - Medicine & Shima - Cahaya Di Aidilfitri.mp3 (3.1MB)
13 - Raffi - Apa Khabarnya.mp3 (2.2MB)
14 - Azlina Aziz - Indahnya Beraya Di Desa.mp3 (4.2MB)
15 - Ramli Sarip - Kisahku Berhari Raya.mp3 (3.0MB)
16 - Jamal Abdillah - Salam Aidilfitri.mp3 (3.8MB)
17 - Ahmad Jais - Dari Jauh Ku Pohon Maaf.mp3 (3.5MB)
18 - Nash - Keinsafan Di Hari Raya.mp3 (3.7MB)
19 -Othman Hamzah - Gembira Bersama Di Hari Raya.mp3 (1.8MB)
20 - Dayangku Intan - Senandung Hari Raya Untukmu.mp3 (3.2MB)


=====================================
Nur Syawal
=====================================
Nur Syawal - 01 - Ayat Al - Quran (Al - Baqarah ; 83) , Qasidah & Narration.mp3 (2.5MB)
Nur Syawal - 02 - Hijjaz - Rahmat Ramadhan.mp3 (3.4MB)
Nur Syawal - 03 - In - Team & Unic - Kemuliaan Ramadhan.mp3 (3.9MB)
Nur Syawal - 04 - Hijjaz - Sinar Ramadhan.mp3 (3.5MB)
Nur Syawal - 05 - Unic - Muhasabah Ramadhan.mp3 (4.2MB)
Nur Syawal - 06 - Hijjaz - Ramadhan Bulan Berkat.mp3 (2.8MB)
Nur Syawal - 07 - Unic & Mestica - Hikmah Bulan Mulia.mp3 (3.9MB)
Nur Syawal - 08 - Takbir Hari Raya.mp3 (2.2MB)
Nur Syawal - 09 - In - Team & Unic - Di Suatu Hari Raya.mp3 (4.3MB)
Nur Syawal - 10 - In - Team - Kemaafan Di Aidilfitri.mp3 (4.1MB)
Nur Syawal - 11 - Hijjaz - Salam Kemaafan.mp3 (3.6MB)
Nur Syawal - 12 - Hijjaz - Sekuntum Kemboja Yang Gugur.mp3 (4.3MB)
Nur Syawal - 13 - In - Team & Unic - Zapin Hari Raya.mp3 (5.2MB)
Nur Syawal - 14 - Hijjaz, In - Team, Unic, Mestica - Senandung Aidilfitri.mp3 (4.2MB)


=====================================
16 Lagu Lagu Hari Raya
=====================================
16 Lagu Lagu Hari Raya - 00 - Pic.jpg (50.1KB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 01 - Black Dog Bone - Cahaya Aidil Fitri.mp3 (3.4MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 02 - Sharifah Aini - Suasana Hari Raya.mp3 (2.3MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 03 - Aman Shah - Kepulangan Yang Dinanti.mp3 (3.5MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 04 - Saloma - Selamat Hari Raya.mp3 (2.4MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 05 - Hail Amir & Uji Rashid - Seloka Hari Raya.mp3 (2.8MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 06 - Sudirman - Dari Jauh Kupohon Maaf.mp3 (3.5MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 07 - Ahmad Jais - Selamat Hari Raya.mp3 (2.4MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 08 - Junainah - Suasana Riang (Di Hari Raya).mp3 (3.0MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 09 - Sanisah Huri - Aidil Fitri.mp3 (3.4MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 10 - Noorkumalasari - Pulang Di Hari Raya.mp3 (2.8MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 11 - DJ Dave - Menjelang Hari Raya.mp3 (3.1MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 12 - Fazidah Joned - Selamat Hari Raya.mp3 (2.4MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 13 - Rosemaria - Di Pagi Aidil Fitri.mp3 (3.4MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 14 - P. Ramlee - Dendang Perantau.mp3 (2.5MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 15 - Sanisah Huri - Bersabarlah Sayang.mp3 (3.3MB)
16 Lagu Lagu Hari Raya - 16 - Rafeah Buang - Bila Takbir Bergema.mp3 (2.5MB)


=====================================
Sensasi Hari Raya (SALEM) (1995)
=====================================
Sensasi Hari Raya (SALEM) - 01 - Awie_Ziana Zain - Sensasi Hari Raya.mp3 (3.1MB)
Sensasi Hari Raya (SALEM) - 02 - Amy Search - Manusia Miskin Kaya.mp3 (2.9MB)
Sensasi Hari Raya (SALEM) - 03 - Ziana Zain - Suara Takbir.mp3 (3.0MB)
Sensasi Hari Raya (SALEM) - 04 - Ukays - Suasana Hari Raya.mp3 (3.6MB)
Sensasi Hari Raya (SALEM) - 05 - M. Nasir - Musafir Di Hari Raya.mp3 (3.2MB)
Sensasi Hari Raya (SALEM) - 06 - Nora - Suasana Riang Di Hari Raya.mp3 (3.7MB)
Sensasi Hari Raya (SALEM) - 07 - Ziana Zain - Saat-Saat Aidilfitri.mp3 (3.4MB)
Sensasi Hari Raya (SALEM) - 08 - Jamal Abdillah - Dari Jauh Ku Pohon Maaf.mp3 (4.0MB)
Sensasi Hari Raya (SALEM) - 09 - Ramlah Ram - Selamat Hari Lebaran.mp3 (3.5MB)
Sensasi Hari Raya (SALEM) - 10 - Zainal Abidin - Dendang Perantau.mp3 (3.4MB)
Sensasi Hari Raya (SALEM) - 11 - Artis - Selamat Hari Raya.mp3 (3.8MB)


=====================================
Lagu Raya Klasik (VA)
=====================================
01 - Aishah - Lenggang Mak Limah.mp3 (3.8MB)
02 - Sudirman & Zaleha Hamid - Inang Aidilfitri.mp3 (3.1MB)
03 - Sharifah Aini - Herman Tino - Inang Palembang.mp3 (3.7MB)
04 - Sharifah Aini - Mak Inang Pulau Kampai.mp3 (3.2MB)
05 - Azreen - Joget Kesyukuran.mp3 (3.1MB)
06 - Ning Baizura - Joget Aidilfitri.mp3 (3.4MB)
07 - Alleycats & Dayangku Intan - Pulanglah Esok Hari Raya.mp3 (4.1MB)
08 - Aishah - Zapin Aidilfitri.mp3 (4.5MB)
09 - Zaleha Hamid & Herman Tino - Joget Hari Raya.mp3 (3.2MB)
10 - Sudirman - Mak Inang Pulau Kampai.mp3 (4.7MB)


=====================================
SITI NURHALIZA - ANUGERAH AIDILFITRI
=====================================
1. Anugerah Aidilfitri
2. Mekar Hari Raya
3. Meriah Suasana Hari Raya
4. Bila Hari Raya Menjelma\
5. Sesuci Lebaran
6. Suara Takbir
7. Nazam Lebaran
8. Air Mata Syawal
9. Anugerah Aidilfitri (instrumental)
10. Sesuci Lebaran (instrumental)


=====================================
Hijjaz - Lembaran Syawal (2006)
=====================================
Hijjaz - Lembaran Syawal - 01 - Hijjaz - Nasihat Ramadhan.mp3 (4.4MB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 02 - Ina Kulai - Puisi 1.mp3 (1.5MB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 03 - Unic - Salam Pertemuan.mp3 (4.1MB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 04 - Lafaz Niat Puasa.mp3 (481.8KB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 05 - Ae-man - Ramadhan Bulan Puasa.mp3 (3.6MB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 06 - Hijjaz - Suara Takbir.mp3 (2.9MB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 07 - Gabungan Artis - Minal Aidin Wal Faizin.mp3 (3.9MB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 08 - Ina Kulai - Puisi 2.mp3 (2.2MB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 09 - Ina Kulai - Tak Punya Siapa.mp3 (4.2MB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 10 - Ae-man - Selamat Hari Raya.mp3 (3.5MB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 11 - Mestica - Semerbak Aidilfitri.mp3 (3.6MB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 12 - Gabungan Artis - Joget Lebaran.mp3 (3.8MB)
Hijjaz - Lembaran Syawal - 13 - Takbir Raya.mp3 (3.2MB)


=====================================
Raihan - Maafkan (1999) (Lagu Raya)
=====================================
Raihan - Maafkan - 00 - Pic.jpg (183.9KB)
Raihan - Maafkan - 01 - Lebaran Ini.mp3 (4.2MB)
Raihan - Maafkan - 02 - Iktibar Ramadhan.mp3 (4.8MB)
Raihan - Maafkan - 03 - Gema Takbir.mp3 (5.4MB)
Raihan - Maafkan - 04 - Ke Desa.mp3 (4.1MB)
Raihan - Maafkan - 05 - Mulianya Ramadhan.mp3 (4.2MB)
Raihan - Maafkan - 06 - Lailatul Qadar.mp3 (3.4MB)
Raihan - Maafkan - 07 - Harapan Ramadhan.mp3 (3.8MB)
Raihan - Maafkan - 08 - Satu Pagi Di Hari Raya.mp3 (3.8MB)
Raihan - Maafkan - 09 - Rindu Di Aidil Fitri.mp3 (4.3MB)
Raihan - Maafkan - 10 - Hari Raya Untuk Semua.mp3 (2.9MB)
Raihan - Maafkan - 11 - Lambaran Aidilfitri.mp3 (4.2MB)


=====================================
Wings - Raya Bersama Mus
=====================================
Wings - Raya Bersama Mus - 00 - Pic.jpg (71.3KB)
Wings - Raya Bersama Mus - 01 - Joget Hari Kemenangan.mp3 (5.1MB)
Wings - Raya Bersama Mus - 02 - Malam Aidilfitri.mp3 (6.8MB)
Wings - Raya Bersama Mus - 03 - Hari Raya Hari Yang Mulia.mp3 (7.4MB)
Wings - Raya Bersama Mus - 04 - Keroncong Hari Raya.mp3 (6.2MB)
Wings - Raya Bersama Mus - 05 - Puisi Aidilfitri.mp3 (8.0MB)
Wings - Raya Bersama Mus - 06 - Nursakti.mp3 (6.1MB)
Wings - Raya Bersama Mus - 07 - Jelang.mp3 (6.0MB)
Wings - Raya Bersama Mus - 08 - Engkau, Aku Dan Dia.mp3 (6.0MB)


=====================================
Rabbani - Suara Takbir (2008)
=====================================
Rabbani - Suara Takbir - 00 - Pic.jpg (30.5KB)
Rabbani - Suara Takbir - 01 - Hikmah Ramadhan.mp3 (5.0MB)
Rabbani - Suara Takbir - 02 - Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan.mp3 (5.9MB)
Rabbani - Suara Takbir - 03 - Dari Jauh Kupohon Maaf.mp3 (5.3MB)
Rabbani - Suara Takbir - 04 - Selamat Hari Raya 1.mp3 (3.6MB)
Rabbani - Suara Takbir - 05 - Salam Aidilfitri.mp3 (5.8MB)
Rabbani - Suara Takbir - 06 - Selamat Hari Raya 2.mp3 (3.5MB)
Rabbani - Suara Takbir - 07 - Keharmonian Hari Raya.mp3 (4.8MB)
Rabbani - Suara Takbir - 08 - Suatu Hari Di Hari Raya.mp3 (4.6MB)
Rabbani - Suara Takbir - 09 - Tangan Kuhulur Maaf Kupohon.mp3 (4.6MB)
Rabbani - Suara Takbir - 10 - Takbir.mp3 (4.5MB)
Rabbani - Suara Takbir - 11 - Suara Takbir.mp3 (4.1MB)


=====================================
Koleksi
=====================================
CD1
01. Takbir Raya
02. Khalifah & Kristal - Doaku Pohonkan (Lagu Baru)
03. M.Nasir - Satu Hari Di Hari Raya
04. Al-Jawaher - Ku Pohon Restu Ayah Dan Bonda
05. Ideal Sister - Hari Raya Hari Bahagia
06. Ahmad Jais - Selamat Hari Raya
07. Rahimah Rahim - Selamat Berhari Raya
08. Nassier Wahab - Dendang Perantau
09. Nyanyian Ramai - Kenangan Di Pagi Lebaran
10. Razlan (Kristal) & Leez AF - Suasana Di Hari Raya
11. Alleycats - Dari Jauh Ku Pohon Maaf
12. Maria Bachok - Bila Takbir Bergema
13. S.Jibeng - Musafir Di Aidilfitri
14. Nassier Wahab - Menjelang Hari Raya
15. Saleem - Pulanglah

CD2
01. Saleem - Salam Dunia
02. Nassier Wahab,Elly Mazlein & Fiffy Natasya - Sketsa Di Pagi raya
03. Kristal - Cahaya Aidilfitri
04. Nassier Wahab - Lambai Desa Lebaran
05. Dayangku Intan - Aidilfitri
06 Nassier Wahab - Kepulangan Yang Dinanti
07. Butterfly - Indahnya Beraya Didesa (Rakaman Baru)
08. Kristal - Bondaku Yang Jauh Dimata
09. Nassier Wahab - Suara Takbir
10. Dr.Sam - Esok Hari Raya
11. Shidee - Salam Dipagi Lebaran
12. Screen - Syawal Yang Mulia
13. Salebriti Radio - Dendang Si Perantau
14. Sudirman - Balik Kampung


=====================================
Bila Tiba Hari Raya - 21 Lagu-lagu Hari Raya Aidilfitri (2007)
=====================================
00 - 21 Lagu-lagu Hari Raya Aidilfitri.jpg (44.3KB)
01 - Takbir Raya.mp3 (1002.0KB)
02 - Saloma - Selamat Hari Raya.mp3 (2.4MB)
03 - Ahmad Jais - Selamat Hari Raya.mp3 (3.5MB)
04 - Sharifah Aini - Suasana Hari Raya.mp3 (2.3MB)
05 - Sudirman - Dari Jauh Kupohon Maaf.mp3 (3.5MB)
06 - M. Nasir - Satu Hari Di Hari Raya.mp3 (2.9MB)
07 - Sanisah Huri - Aidil Fitri.mp3 (3.4MB)
08 - Hail Amir & Uji Rashid - Seloka Hari Raya.mp3 (2.8MB)
09 - Aman Shah - Kepulangan Yang Di Nanti.mp3 (3.4MB)
10 - Junaidah - Suasana Riang Di Hari Raya.mp3 (2.9MB)
11 - Noorkumalasari - Pulang Di Hari Raya.mp3 (2.8MB)
12 - P. Ramlee - Dendang Perantau.mp3 (2.5MB)
13 - Rosemaria - Di Pagi Aidil Fitri.mp3 (3.4MB)
14 - Rafeah Buang - Bila Takbir Bergema.mp3 (2.5MB)
15 - Rahimah Rahim - Selamat Berhari Raya.mp3 (3.3MB)
16 - D.J. Dave - Menjelang hari Raya.mp3 (3.2MB)
17 - Sanisah Huri - Bersabarlah sayang.mp3 (3.3MB)
18 - Anuar & Ellina - Suasana Di hari raya.mp3 (3.0MB)
19 - Sharifah Aini - Hari Yang Mulia.mp3 (3.0MB)
20 - Uji Rashid - Doa Di Hari Mulia.mp3 (3.4MB)
21 - Black Dog Bone - Cahaya Aidilfitri.mp3 (3.4MB)
22 - Fazidah Joned - Selamat Hari raya.mp3 (2.4MB)


=====================================
Ceria Aidilfitri
=====================================
01 - Takbir Hari Raya.mp3 ::INFO:: 946Kb
02 - Sheila Majid - Hari Mulia.mp3 ::INFO:: 4.11Mb
03 - P. Ramlee - Dendang Perantau.mp3 ::INFO:: 2.53Mb
04 - Saloma - Selamat Hari Raya.mp3 ::INFO:: 2.44Mb
05 - Uji Rashid & Hail Amir - Seloka Hari Raya.mp3 ::INFO:: 2.77Mb
06 - Rahim Maarof - Kepulangan Abadi.mp3 ::INFO:: 5.28Mb
07 - Sharifah Aini - Suasana Hari Raya.mp3 ::INFO:: 2.24Mb
08 - Fazidah Joned - Selamat Hari Raya.mp3 ::INFO:: 2.43Mb
09 - Krisya - Satu Hari Dihari Raya.mp3 ::INFO:: 3.52Mb
10 - Halil Chik & Trio Manja - Lenggang Mak Limah.mp3 ::INFO:: 3.17Mb
11 - Black Dog Bone - Cahaya Aidil Fitri.mp3 ::INFO:: 3.49Mb
12 - Sudirman - Dari Jauh Ku Pohon Maaf.mp3 ::INFO:: 3.52Mb
13 - Sanisah Huri - Aidil Fitri.mp3 ::INFO:: 3.44Mb
14 - Khairil Johari Johar - Sepasang Kurung Biru.mp3 ::INFO:: 4.01Mb
15 - D.J.Dave - Menjelang Hari Raya.mp3 ::INFO:: 3.17Mb
16 - Aman Shah - Kepulangan Yang Dinanti.mp3 ::INFO:: 3.51Mb
17 - Rafeah Buang - Bila Takbir Bergema.mp3 ::INFO:: 2.51Mb
18 - Ahmad Jais - Selamat Hari Raya.mp3 ::INFO:: 2.38Mb
19 - Rahimah Rahim - Selamat Berhari Raya.mp3 ::INFO:: 3.29Mb


=====================================
V.A - Selamat Aidilfitri Artis-Artis 60'an (2005)
=====================================
1. Ahmad Jais - Selamat Hari Raya (3:42)
2. M. Shariff & Datin Rafeah Buang - Seloka Hari Raya (3:18)
3. M. Shariff - Pulang Di Hari Raya (3:38)
4. S. Jibeng - Musafir Di Aidilfitri (6:00)
5. L. Ramlee & M. Shariff - Hari Raya (2:44)
6. M. Shariff & The Zurah II - Hari Lebaran (2:27)
7. M. Ishak & M. Shariff - Hari Raya (Versi 2) (2:40)
8. A. Ramlie - Suara Takbir (2:48)
9. M. Shariff & The Zurah II - Selamat Berpuasa (4:25)
10. Datin Rafeah Buang - Aidilfitri (3:57)
11. A. Dayang - Suasana Hari Raya (2:16)
12. S. Jibeng & M. Shariff - Selamat Hari Raya (2:11)
13. M. Shariff - Dendang Perantau (2:44)
14. Maria Bachok - Bila Takbir Bergema (2:37)
15. M. Shariff - Musafir Di Aidilfitri (5:58)
16. Ahmad Jais - Hari Raya (3:08)

Link :

=====================================
Nakkal Warisan Lebaran (2003)
=====================================
1. Nakkal - Warisan Lebaran (3:44)
2. Nakkal - Ku Cuba Puasa (Duet Yasin) (3:41)
3. Nakkal - Sepakat Beraya (4:43)
4. Nakkal - Iyoko Beraya (3:09)
5. Nakkal - Isa Tak Balik Raya 99 (4:22)
6. Nakkal - Trektettet (2:52)
7. Nakkal - Aku Cinta Aku Rindu (5:06)
8. Nakkal - Satu Malam Di Malam Raya (5:06)
9. Nakkal - Hari Raya Di Leboh Raya (4:08)
10. Nakkal - Tanggal 1 Syawal (1:53)

Link :

=====================================
V.A - Meriah Di Aidilfitri (2005)
=====================================
1. New Boyz,Sofaz,Lips & Saidatul Erma - Manis-Manis Lebaran (4:54)
2. Aznil Hj. Nawawi - Fajar Di Pagi Raya (4:19)
3. Siti Nurhaliza - Anugerah Aidilfitri (4:20)
4. New Boyz - Selamat Hari Raya (4:27)
5. Saidatul Erma - Syahdu Lebaran (3:56)
6. Siti Nurhaliza - Nazam Lebaran (6:17)
7. Noraniza Adris - Halal Bihalal (4:34)
8. Siti Nurhaliza - Sesuci Lebaran (3:58)
9. Liza Hanim - Di Pagi Mulia (4:34)
10. New Boyz - Di Hari Raya (5:12)
11. Sofaz - Inilah Harinya (4:17)
12. Aqasha - Musafir Di Aidilfitri (5:29)

Link :

=====================================
Aidil Fitri Klasik
=====================================
Lagu Aidil Fitri Klasik - 01 - Saloma - Selamat Hari Raya(Versi 60An).Mp3 ::INFO:: 2.68Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 02 - P Ramlee - Dendang Perantau ( Versi 50An).Mp3 ::INFO:: 2.47Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 03 - Lilis Suryani & El-Jadin - Malam Takbiran.Mp3 ::INFO:: 2.37Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 04 - S Jibeng & Sri Arjuna - Musafir Di Aidil Fitri.Mp3 ::INFO:: 3.71Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 05 - Ida Royani - Sepatu Baru.Mp3 ::INFO:: 1.76Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 06 - J.Sham - Salam Di Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 3.20Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 07 - Muchsin & El - Huryah - Jangan Risau.Mp3 ::INFO:: 2.61Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 08 - P. Ramlee - Suara Takbir.Mp3 ::INFO:: 2.55Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 09 - Rofiqah & Gambus Rofiqah - Minal Aidil Wal Faiizin.Mp3 ::INFO:: 2.02Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 10 - Nona Asiah - Manusia Miskin Kaya.Mp3 ::INFO:: 2.96Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 11 - Eddie Lomato Dgn Exodus - Bergembira Di Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 2.48Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 12 - Ellya Khadam & Senandung Mustika - Hadiah Lebaran.Mp3 ::INFO:: 2.97Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 13 - M Rahmat & The Teruna - Fitri Bahagia.Mp3 ::INFO:: 2.86Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 14 - Elvy Sukaesih & El Huryah - Belenggu Asmara.Mp3 ::INFO:: 2.11Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 15 - Lilis Suryani Dgn El Jadin - Mata Keranjang.Mp3 ::INFO:: 1.97Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 16 - M Osmanafidah Es & The Singlap Boys - Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 2.49Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 17 - Oslan Hussien & Orkes Widjaja Kusuma - Lebaran.Mp3 ::INFO:: 2.44Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 18 - Didi - Hari Lebaran.Mp3 ::INFO:: 2.60Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 19 - Nona Asiah & Kamsani - Aidil Fitri.Mp3 ::INFO:: 2.97Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 20 - A Romzi - Selamat Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 2.59Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 21 - Titiek Sandora - Menyambut Lebaran.Mp3 ::INFO:: 1.42Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 22 - Aini Latifsalim I & The Wisma - Selamat Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 2.73Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 23 - Tiar Ramon - Kelohan Anak.Mp3 ::INFO:: 3.15Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 24 - Og La Barkah - Selamat Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 4.58Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 25 - M Shariff & Zalifah Ibrahim - Selamat Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 2.05Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 26 - Ernie Djohan & Orkes Eka Sapta - Lebaran Anak Muda.Mp3 ::INFO:: 1.96Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 27 - Muchsin - Selamat Puasa Dan Lebaran.Mp3 ::INFO:: 3.30Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 28 - Jeffrydin - Aidil Fitri.Mp3 ::INFO:: 2.19Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 29 - Salamiah Hassanfatimahzalifahm Daud - Aidil Fitri.Mp3 ::INFO:: 2.75Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 30 - Rudyn Al- Haj Dgn The Falcons - Selamat Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 2.32Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 31 - Hanafiah Yunos - Hari Raya Yang Mulia.Mp3 ::INFO:: 2.18Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 32 - S. Jibeng - Menjelang Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 3.06Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 33 - M Daud & Delima - Salam Aidil Fitri.Mp3 ::INFO:: 2.34Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 34 - Salim I & The Wisma - Menjelang Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 3.50Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 35 - M. Daud - Minal Aidin.Mp3 ::INFO:: 2.44Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 36 - Tetty Kadi & Band Vista - Gembira Di Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 2.92Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 37 - Lilis Suryani & Zaenal Combo - Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 2.21Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 38 - M. Shariff - Selamat Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 2.94Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 39 - Wazata Zain - Selamat Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 2.61Mb
Lagu Aidil Fitri Klasik - 40 - Jeffrydin Talib & The Wanders - Selamat Hari Raya.Mp3 ::INFO:: 3.50Mb


=====================================
V.A - Gema Hari Raya (2005)
=====================================
1. Siti Nurhaliza - Aidilfitri Di Alaf Baru (4:19)
2. Siti Nurhaliza - Nikmat Hari Raya (3:58)
3. Siti Nurhaliza - Sesuci Lebaran (4:02)
4. New Boyz - Balik Kampung (4:39)
5. Noraniza Idris - Masih Ada Yang Sayang (3:54)
6. Aqasha - Musafir Di Aidilfitri (4:45)
7. Liza Hanim - Ku Pohon Doa Di Hari Raya (4:06)
8. Handy Black - Cahaya Aidilfitri (3:55)
9. Mazleela - Suasana Hari Raya (2:21)
10. 2 By 2 - Bersederhanalah (Di Hari Raya) (4:32)
11. Anis Suraya - Bersabarlah Sayang (3:21)
12. Firdaus - Miskin Kaya (2:39)
13. Nurhaida - Zapin Aidilfitri (4:36)
14. Mazleela - Selamat Hari Lebaran (4:29)

Link :

=====================================
V.A - Senandung Aidilfitri (2005)
=====================================
1. Various Artis - Senandung Aidilfitri (4:49)
2. Ally Noor & Ezra - Raya Kat Temerloh (4:08)
3. Linda Ismail - Hari Raya Hari Gembira (2:55)
4. Ally Noor - Mengharap Sinar Takbir Raya (3:38)
5. Ida Mustaffa - Zapin Aidilfitri (4:32)
6. Nas Atea - Masih Ada Yang Sayang (3:42)
7. Wan Razak - Dikir Rayo (3:05)
8. Various Artis - Senandung Aidilfitri (Instrumental) (4:48)
9. Mastura - Sendu Di Pagi Raya (4:18)
10. Nas Atea - Riang Ria Hari Raya (3:22)
11. Ally Noor & Mastura - Jangan Buek Laei Yo! (4:14)
12. Zaiton Sameon - Cak Kun Cak Di Malam Raya (5:20)
13. Suhana Jasmy - Pakaian Budaya Di Aidilfitri (2:58)

Link :

=====================================
V.A - Hangatnya Raya (2010)
=====================================
1. Hafiz,Aril,Ayu & Anne - Hanya Kerana Cinta (4:28)
2. Kieran,Tomok,Mawi & Ikhwan - Salam Silaturrahim (3:51)
3. Akim,AG & Black - Rindu Yang Telah Pergi (4:11)
4. Stacy,Farah Fauzana,Shila & Leya - Bunga Api Di Hati (2:36)
5. Faizal Tahir,Shahir & Faizal Ismail - Tiba (3:26)
6. Various Artists - Salam Lebaran (3:21)
7. M. Nasir - Satu Hari Di Hari Raya (3:33)
8. Nassier Wahab,Elly Mazlein & Fiffy Natasha - Sketsa Di Pagi Raya (3:26)
9. Siti Nurhaliza - Anugerah Aidilfitri (3:56)
10. Lan Kristal & Leez - Suasana Di Hari Raya (3:16)
11. Saleem - Salam Dunia (4:07)
12. Siti Nurhaliza - Sesuci Lebaran (4:03)
13. Jamal Abdillah & Salem - Lambaian Aidilfitri (4:36)
14. Khalifah & Kristal - Doaku Pohonkan (3:50)
15. Sudirman - Dari Jauh Ku Pohon Maaf (3:49)

Link :

=====================================
Nada Murni - Bisikan Aidilfitri
=====================================
Nada Murni - Bisikan Aidilfitri - 01. Sinar Ramadhan.mp3 (3.7MB)
Nada Murni - Bisikan Aidilfitri - 02. Habiballah.mp3 (3.7MB)
Nada Murni - Bisikan Aidilfitri - 03. Cahaya Ilahi.mp3 (5.2MB)
Nada Murni - Bisikan Aidilfitri - 04. Anta ya Rahman.mp3 (4.9MB)
Nada Murni - Bisikan Aidilfitri - 05. Bila takbir bergema.mp3 (4.1MB)
Nada Murni - Bisikan Aidilfitri - 06. Harapan di Aidilfitri.mp3 (5.7MB)
Nada Murni - Bisikan Aidilfitri - 07. Salami.mp3 (4.9MB)
Nada Murni - Bisikan Aidilfitri - 08. Senandung Aidilfitri.mp3 (4.6MB)
Nada Murni - Bisikan Aidilfitri - 09. Kala subuh menjelang.mp3 (6.1MB)

=====================================
Nada Murni - Kemesraan Aidilfitri
=====================================
Nada Murni - Kemesraan Aidilfitri - 01. Nasihat Ramadhan.mp3 (5.5MB)
Nada Murni - Kemesraan Aidilfitri - 02. Keberkatan Ramadhan.mp3 (3.6MB)
Nada Murni - Kemesraan Aidilfitri - 03. Hakikat Puasa.mp3 (4.6MB)
Nada Murni - Kemesraan Aidilfitri - 04.Hidupkan Ramadhan.mp3 (5.9MB)
Nada Murni - Kemesraan Aidilfitri - 05. Kemesraan Aidilfitri.mp3 (4.7MB)
Nada Murni - Kemesraan Aidilfitri - 06. Takbir Hari Raya.mp3 (5.1MB)
Nada Murni - Kemesraan Aidilfitri - 07. Aidilfitri Penutup Puasa.mp3 (5.8MB)
Nada Murni - Kemesraan Aidilfitri - 08. Panduan Berhari Raya.mp3 (4.4MB)
Nada Murni - Kemesraan Aidilfitri - 09. Renungan Di Pagi Syawal.mp3 (4.6MB)
Nada Murni - Kemesraan Aidilfitri - 10. Keharmonian Hari Raya.mp3 (3.8MB)

=====================================
Nada Murni - Neraca Taqwa
=====================================
Nada Murni - Neraca Taqwa - 01 - Ahlan Wasahlan.mp3 (5.6MB)
Nada Murni - Neraca Taqwa - 02 - Agungnya Ramadhan.mp3 (5.6MB)
Nada Murni - Neraca Taqwa - 03 - Pengisian Ramadhan.mp3 (4.7MB)
Nada Murni - Neraca Taqwa - 04 - Hari Raya Hari Bersedih.mp3 (6.0MB)
Nada Murni - Neraca Taqwa - 05 - Perasaanku Di Hari Raya.mp3 (3.6MB)

=====================================
Nada Murni - Potret Aidilfitri
=====================================
Nada Murni - Potret Aidilfitri - 01 - Rahsia Ramadhan.mp3 (5.3MB)
Nada Murni - Potret Aidilfitri - 02 - Bulan Ramadhan Bulan Mulia.mp3 (5.3MB)
Nada Murni - Potret Aidilfitri - 03 - Bulan Ramadhan Bulan Rahmat.mp3 (3.7MB)
Nada Murni - Potret Aidilfitri - 04 - Hormatilah Ramadhan.mp3 (5.1MB)
Nada Murni - Potret Aidilfitri - 05 - Ala Baladi.mp3 (4.7MB)
Nada Murni - Potret Aidilfitri - 06 - Amalan Di Hari Raya.mp3 (5.4MB)
Nada Murni - Potret Aidilfitri - 07 - Gema Aidilfitri.mp3 (4.6MB)
Nada Murni - Potret Aidilfitri - 08 - Khairul Bariah.mp3 (4.5MB)
Nada Murni - Potret Aidilfitri - 09 - Hari Raya Hanya Di Syurga.mp3 (5.0MB)
Nada Murni - Potret Aidilfitri - 10 - Qasidah Ramadhan.mp3 (1.4MB)

Link :

=====================================
20 Lagu Lagu Raya Paling Hits
=====================================
01 - M.Nasir - Satu Hari Di Hari Raya.mp3 (2.8MB)
02 - Wann - Aidil Fitri.mp3 (3.4MB)
03 - Ahmad Jais - Selamat Hari Raya.mp3 (3.2MB)
04 - Wann - Selamat Hari Raya.mp3 (2.4MB)
05 - S.Jibeng - Musafir Di Aidil Fitri.mp3 (5.3MB)
06 - Aishah - Pulanglah.mp3 (3.7MB)
07 - Al Jawaher - Selamat Hari Raya.mp3 (1.7MB)
08 - Uji Rashid - Doa Di Hari Mulia.mp3 (3.3MB)
09 - Fazidah Joned - Selamat Hari Raya.mp3 (2.2MB)
10 - DJ Dave - Menjelang Hari Raya.mp3 (3.3MB)
11 - Anuar & Elina - Suasana Hari Raya.mp3 (3.1MB)
12 - Firdaus - Miskin Kaya.mp3 (2.4MB)
13 - Khairil Johari Johar - Sepasang Kurung Biru.mp3 (3.6MB)
14 - P. Ramlee - Dendang Perantau.mp3 (2.3MB)
15 - Dr.Sam - Esok Hari Raya.mp3 (3.4MB)
16 - Azlina Aziz - Indahnya Beraya Di Desa.mp3 (2.3MB)
17 - Sudirman - Balik Kampung.mp3 (3.2MB)
18 - Black Dog Bone - Cahaya Aidilfitri.mp3 (3.1MB)
19 - Ideal Sisters - Hari Raya Hari Bahagia.mp3 (2.3MB)
20 - M.Nasir & Al-Jawaher - Perjalanan.mp3 (2.8MB)


=====================================
VA - Gembira Di Hari Raya (2003)
=====================================

1. Uji Rashid - Doa Di Hari Mulia (3:41)
2. Fauziah Latif - Kepulangan Yang Di Nanti (4:04)
3. Ala Carte - Balik Kampung (4:39)
4. Noor Kumalasari - Pulang Di Hari Raya (2:50)
5. Nurhaida - Zapin Aidilfitri (4:36)
6. Sudirman & Zaleha Hamid - Inang Aidilfitri (3:28)
7. Firdaus - Miskin Kaya (2:38)
8. Trio Manja - Musafir di Aidilfitri (6:18)
9. 2By2 - Dikir Rayo (3:22)
10. Sheila Majid - Hari Mulia (4:23)
11. Zaleha Hamid & Herman Tino - Joget Hari Raya (3:31)
12. Noraniza Idris - Nikmat Hari Raya (3:57)
13. Nassier Wahab - Menjelang Hari Raya (3:31)
14. Eddy Nur Ali - Manusia Miskin Kaya (2:38)
15. Sharifah Aini - Di Pintu Ampun (4:43)
16. Rosemaria - Di Pagi Aidil Fitri (3:40)
17. Handy Black - Cahaya Aidilfitri (3:55)
18. Dato' M Daud Kilau - Di Hari Kemenangan Ini (5:32)
19. Liza Hanim - Ku Pohon Doa Di Hari Raya (4:06)
20. N D Lala - Bersederhanalah (4:31)


=====================================
V.A - Nur Syawal (2004)
=====================================
1. Various Artist - Ayat Al - Quran (Al - Baqarah 83) , Qasidah & Narration (2:40)
2. Hijjaz - Rahmat Ramadhan (3:44)
3. In - Team & Unic - Kemuliaan Ramadhan (4:12)
4. Hijjaz - Sinar Ramadhan (3:49)
5. Unic - Muhasabah Ramadhan (4:37)
6. Hijjaz - Ramadhan Bulan Berkat (3:00)
7. Unic & Mestica - Hikmah Bulan Mulia (4:17)
8. Various Artist - Takbir Hari Raya (2:23)
9. In - Team & Unic - Track09 (4:44)
10. In - Team - Kemaafan Di Aidilfitri (4:30)
11. Hijjaz - Salam Kemaafan (3:56)
12. Hijjaz - Sekuntum Kemboja Yang Gugur (4:40)
13. In - Team & Unic - Zapin Hari Raya (5:40)
14. Hijjaz, In - Team, Unic, Mestica - Senandung Aidilfitri (4:37)

Link :