Wednesday, March 23, 2011

MEE MEGGI SPECIAL & NESLO FLOAT(PADLE POP RAINBOW)


bahan² untuk buat meggi masam manis special :


1 bungkus mee meggi/yg b'sesuaian
2 btg crab stick (potong ikut gaya anda)
2 btg sosej (potong ikut suke )
paha ayam d'potong dadu (belah kanan sbb beso dr belah kiri)
1/2 biji epal merah/hijau
1 biji telor
1/2 btg lobak
sayur yg anda suke letak je (bgus intk kesihtn)


cara masak mee :
1. Rebus mi dalam periuk yang berisi air.
2. Agak agak mee dah kembang sket (jangan kembang banyak) tos dan buang air yang mengandungi lilin.


cara masak bahan mentah :
1. blend lobak sekali dgn epal,xperlu campurkn air mase nak blend lobak n epal 2 .
2. rebus isi ayam sekali dgn tulang,crab stick n sosej sampai masak .
3. setelah masak,padamkan api n letakan serbuk perasa meggi ,kacau smpai sebati.
4. masukan mee yg dah d'tos td k dlm bahan² td.
5. kacau smpai sebati .
6. nyalakan api balik pecahkan telur n tngu smpai telur i2 separuh masak
7. masukan campuran lobak n epal yg dah d'blend td n strusny masukan sayur².


nikmatilah hidangan yg anda buat dgn tangan anda sendiri .


lg sedap mkn dgn air neslo float (aiskrem padle pop rainbow )


xrugi m'cube..hahahahahahha

Friday, March 11, 2011

PaDamU KekAsiH !


Ya Allah…. Seandainya telah engkau catatkan…
Dia milikku tercipta buatku…
Satukanlah hatinya dengan hatiku…
Titipkanlah kebahagian antara kami….
agar itu abadi… Dan ya Allah…
ya tuhanku yang maha mengasihi…
Seiringkanlah kami melayari hidup ini…
Ketepian yang sejahtera dan abadi…
Tetapi ya Allah… Seandainya telah engkau takdirkan….
dia bukan miliku… Bawalah ia jauh dari pandanganku….
Luputkanlah ia dari ingatanku…
Dan peliharalah aku dari kekecewaan….
Serta ya Allah ya tuhanku yang maha mengerti….
Berikanlah aku kekuatan…
Melontar bayangannya jauh ke dada langit…
Hilang bersama senja nan merah..
agarku bisa bahagia…
Walaupun tanpa bersama dengannya…
Dan ya Allah yang tercinta…
Gantillah yang telah hilang….
Tumbuhkanlah kembali yang telah patah…
Walaupun tidak sama dengan dirinya…
Ya Allah ya tuhanku…
Pasrahkanlah aku dengan takdirmu…
Sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan…
Adalah yang terbaik buat ku….
kerana engkau maha mengetahui…
Segala yang terbaik buat hamba Mu ini…
Ya Allah…
Cukuplah engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku…
Di dunia dan di akhirat…
Dengarlah rintihan dari hamba Mu yang daif ini…
Jangan engkau biarkan aku sendirian…
Di dunia ini mahupun di akhirat…
Menjuruskan aku kearah kemaksiatan dan kemungkaran…
Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman…
Supaya aku dan dia sama2 dapat membina Kesejahteraan hidup…
Ke jalan yang Engkau redhai…
dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh….
Amin.. Ya Rabbal A’amin. .

Tuesday, March 1, 2011

Ape KenE dGn ShoUtMiX NeH???

aq bosan btl r malam neh .
xtau nak buat ape .
xtau nak post ape kt fb 2 .
bukak blog tgk2 shoutmix xleh pakai .
xdpt nk conect ?
ape kejadah ny sume neh .
cm ne aq nk g menjenguk mmbr2 blog aq .
bosan!bosan!bosan!

tengok monzila neh,cm xbg aq nk enjoy2 jew malam2 cm neh !

chrome pown same jew,adk b'adik k hape .
kebosanan pabila xde hiburan untuk malam neh !!!!!


Apa KaTE AnDa???

 pandangan orang i2 ! orang i2! n orang i2! .
hahahaha~
kalau d'tengok pade gambo i2 la .

~saje2 je sruh mmbr tuko neh~

~pandangan kami~main2 jugak neh~bkn sious ea~hahahaha~

kaum perempuan senang2 je boley tuko relationship sesama perempuan .
perempauan b'coment sayang2 kt fb .
perempauan b'pelok cium bila lama xjmpe .
org sekeliling msti xpk bukan2 kn .
oleh sebab mereka adalah perempuan .
masyarakat akan pk positif je pasal mereka .


tp bila tiba turn lelaki buat mcm 2 .
ape agakny kate org ramai .
anda cube bgtau??
hahahaha~

aQ x B'SaLaH !

ari neh aq d'sabotaj .
sjk smlm lg kowt benda neh dh b'laku .
aq tau sape gerangan budak 2 .
xpe2 .hahahah .
nak main perang shoutbox ea .
ok2 .jom kite main .
hahahahaha .
korang boley bezakan name i2 ea .
name yg aq pakai untk shoutbox adalah bulat not bulaT .
anda boley tgk sendiri screen cap neh .

Neh je yg t'mampu~haha~
owwww .
anda nak main2 ea .
xpe2 .anda akan time balasan die nt .
hahahahahahah!!!!!


perang akan b'mula skrg!!!!
hahahahahahhahahaahha